The Naked Apes
Fra : Invader Zim

Dato : 01-04-01 21:30

hejsa, jeg har et kompilations album, der hedder The Digital Space
Inbetween.
På denne CD er der en samling sange, hvor de mest fremstående efter min
mening må være Skinny Puppy's Scrapyard og The Naked Apes' Leave Me Alone.
Jeg læste i coveret at Cevin Key er med i The Naked Apes, men jeg har
faktisk aldrig HØRT om The Naked Apes før jeg fik fat i denne CD. Ligeledes
har jeg ikke kunne finde noget som helst om TNA på nettet.
Er der nogen der ved om Leave Me Alone bare var et engangs-projekt, eller om
de rent faktisk også har udgivet mere end den ene sang?
:0

-Invader Zim

Fra : nikolaj borg

Dato : 01-04-01 21:38

"Invader Zim" <dapolicemanwhopunches@heads.fuk> wrote in message

> Er der nogen der ved om Leave Me Alone bare var et engangs-projekt, eller
om
> de rent faktisk også har udgivet mere end den ene sang?

En søgning på gugl URL:http://www.google.com/search?q=naked+apes antyder, at
der ihvertfald er to naked apes-plader derude. Ingen af de plader ser ud til
at indeholde det nummer, du nævner. allmusic har et band der hedder naked
ape, som har udgivet en plade i 1997; men jeg går ud fra, at det er et andet
band.

/Nikolaj

Fra : Invader Zim

Dato : 01-04-01 22:50

"nikolaj borg" <nsipkaoml@jborg.dk> wrote in message

> [...]
> at indeholde det nummer, du nævner. allmusic har et band der hedder naked
> ape, som har udgivet en plade i 1997; men jeg går ud fra, at det er et

mange tak for linket, jeg har fundet ud af at det ikke er Cevin Key, men
Chris Key, og at deres cd'er bliver udgivet af Roadrunner. :)

-Invader Zim