/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
ADVARSEL TISCALI
Fra : Fox


Dato : 04-07-03 15:49



Hej NG

Tiscali = Skodfrirma !!!

Jeg har haft en meget dårlig oplevelse med Tiscali, som jeg gerne vil
advare andre om.

I Oktober månede 2002 begynde de at sende rengninger til mig for at
have ADSL internet forbindelse hos dem i 2 mdr. hvilket jeg aldrig
har haft.

Så jeg ringede over til dem, (gud hvor har de en dårlig telefon
service hvis det kan kaldes det ???)
Efter ca. 1 times ventetid kom jeg endeligt igennem, og fortalte dame
hvordan det hang sammen at jeg aldrig har været kunde hos dem, hun
lovede så at slette min regning.

Jeg regnede med alt var i den bedste orden, indtil de begyndte igen
med de FUP regning, nu med rykker gebyr oven i.

Retunede dem til afsender med den besked om at jeg ikke ønsker at
modtaget mere fra det SKOD FIRMA.

Så her i Maj måned kom der brev fra et incassom firma som nu vil kræve
mig for regningen plus 1000 kr mere (Gud hvor er det et skod firma,
er bare så fucking sure på dem)

Nå jeg måtte på den igen og fortælle incasson firamet om hvordan det
hang sammen.

Og så kommer vi til det allebedste jeg har være flyttet fra den
andresse i 4 år, dvs. jeg ikke har boet på adressen på det tidspunkt
for mit forbug på deres ADSL line skulle have været sket.

Så hold dig langt væk fra det SKOD firam TISCALI
de har ikke styr på noget som helst.



 
 
Nielsen (04-07-2003)
Kommentar
Fra : Nielsen


Dato : 04-07-03 22:36


"Fox" <fox@fox.dk> skrev i en meddelelse
news:4v4bgv4ha4dm2gtsc3mppiiuvk3spp0d56@4ax.com...
>
>
> Hej NG
>
> Tiscali = Skodfrirma !!!
>
> Jeg har haft en meget dårlig oplevelse med Tiscali, som jeg gerne vil
> advare andre om.
>
> I Oktober månede 2002 begynde de at sende rengninger til mig for at
> have ADSL internet forbindelse hos dem i 2 mdr. hvilket jeg aldrig
> har haft.
>
> Så jeg ringede over til dem, (gud hvor har de en dårlig telefon
> service hvis det kan kaldes det ???)
> Efter ca. 1 times ventetid kom jeg endeligt igennem, og fortalte dame
> hvordan det hang sammen at jeg aldrig har været kunde hos dem, hun
> lovede så at slette min regning.
>
> Jeg regnede med alt var i den bedste orden, indtil de begyndte igen
> med de FUP regning, nu med rykker gebyr oven i.
>
> Retunede dem til afsender med den besked om at jeg ikke ønsker at
> modtaget mere fra det SKOD FIRMA.
>
> Så her i Maj måned kom der brev fra et incassom firma som nu vil kræve
> mig for regningen plus 1000 kr mere (Gud hvor er det et skod firma,
> er bare så fucking sure på dem)
>
> Nå jeg måtte på den igen og fortælle incasson firamet om hvordan det
> hang sammen.
>
> Og så kommer vi til det allebedste jeg har være flyttet fra den
> andresse i 4 år, dvs. jeg ikke har boet på adressen på det tidspunkt
> for mit forbug på deres ADSL line skulle have været sket.
>
> Så hold dig langt væk fra det SKOD firam TISCALI
> de har ikke styr på noget som helst.



Velkommen i klubben



Nielsen



b (04-07-2003)
Kommentar
Fra : b


Dato : 04-07-03 22:55

jep kender fornemmelsen .......får regner på opkaldsafgift har ALTID haft
TDC og adsl siden det kom ...men rykker , så et løfte om slettet regning ,
igen en rykker og endnu et løfte .....nu en advokat
"Nielsen" <jtn@privat.dk> skrev i en meddelelse
news:3f05f34a$0$13221$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> "Fox" <fox@fox.dk> skrev i en meddelelse
> news:4v4bgv4ha4dm2gtsc3mppiiuvk3spp0d56@4ax.com...
> >
> >
> > Hej NG
> >
> > Tiscali = Skodfrirma !!!
> >
> > Jeg har haft en meget dårlig oplevelse med Tiscali, som jeg gerne vil
> > advare andre om.
> >
> > I Oktober månede 2002 begynde de at sende rengninger til mig for at
> > have ADSL internet forbindelse hos dem i 2 mdr. hvilket jeg aldrig
> > har haft.
> >
> > Så jeg ringede over til dem, (gud hvor har de en dårlig telefon
> > service hvis det kan kaldes det ???)
> > Efter ca. 1 times ventetid kom jeg endeligt igennem, og fortalte dame
> > hvordan det hang sammen at jeg aldrig har været kunde hos dem, hun
> > lovede så at slette min regning.
> >
> > Jeg regnede med alt var i den bedste orden, indtil de begyndte igen
> > med de FUP regning, nu med rykker gebyr oven i.
> >
> > Retunede dem til afsender med den besked om at jeg ikke ønsker at
> > modtaget mere fra det SKOD FIRMA.
> >
> > Så her i Maj måned kom der brev fra et incassom firma som nu vil kræve
> > mig for regningen plus 1000 kr mere (Gud hvor er det et skod firma,
> > er bare så fucking sure på dem)
> >
> > Nå jeg måtte på den igen og fortælle incasson firamet om hvordan det
> > hang sammen.
> >
> > Og så kommer vi til det allebedste jeg har være flyttet fra den
> > andresse i 4 år, dvs. jeg ikke har boet på adressen på det tidspunkt
> > for mit forbug på deres ADSL line skulle have været sket.
> >
> > Så hold dig langt væk fra det SKOD firam TISCALI
> > de har ikke styr på noget som helst.
>
>
>
> Velkommen i klubben
>
>
>
> Nielsen
>
>



Erik Nielsen (07-07-2003)
Kommentar
Fra : Erik Nielsen


Dato : 07-07-03 10:33

On Fri, 4 Jul 2003 23:54:57 +0200, "b" <bigmom50@hotmail.com> wrote:

>jep kender fornemmelsen .......får regner på opkaldsafgift har ALTID haft
>TDC og adsl siden det kom ...men rykker , så et løfte om slettet regning ,
>igen en rykker og endnu et løfte .....nu en advokat

Ja, Tisviikkecali-klubben har efterhånden mange medlemmer.

Fra april til november 2002 blev alle mine opkald takseret med
opkaldsafgift á 25 øre, selv om jeg kun skulle opkræves for de opklad,
der lå ud over de 60 minutter om dagen, som mit Super
Surfer-abonnement gav ret til.

I en Tiscali-nyhedsgruppe meldte en Tiscali-medarbejder sig, men selv
om vedkommende fik mine kundedata, skete der intet.

I marts 2003 gav jeg op og opsagde pr. brev (det er den måde, Tiscali
anviser, at man skal sige op) abonnementet, men jeg sendte samtidig en
klage over det uretmæssigt opkrævede beløb (opkaldsafgifterne).

Jeg hørte intet fra firmaet, heller ikke efter at jeg i en
Tiscali-nyhedsgruppe rykkede for et svar.

Og for nogle dage siden modtog jeg en regning for abonnement efter
opsigelsesdatoten.

--
Erik Nielsen
Rønne
spamfilter3@post.cybercity.dk

Niels Dybdahl (08-07-2003)
Kommentar
Fra : Niels Dybdahl


Dato : 08-07-03 20:40

> Fra april til november 2002 blev alle mine opkald takseret med
> opkaldsafgift á 25 øre, selv om jeg kun skulle opkræves for de opklad,
> der lå ud over de 60 minutter om dagen, som mit Super
> Surfer-abonnement gav ret til.
> ...
> Og for nogle dage siden modtog jeg en regning for abonnement efter
> opsigelsesdatoten.

Jeg har haft samme problem at Tiscali lagde for mange opkaldsafgifter på og
de lagde 25 sekunders tidstillæg på.
Vi fik delvis kompensation i løbet af vinteren, men det var ikke nok ifølge
mine beregninger. Jeg blev ved med at brokke mig og blev lovet en opgørelse
for hvordan de kom frem til beløbene. Denne kom for et par uger siden og det
viste sig at de havde glemt at godtgøre opkaldsafgifterne. De havde kun
godtgjort tidstillæggene. Disse var tilgengæld godtgjort til højeste takst
(24 øre/minut) også selvom de lå om aftenen. Jeg har nu fået godtgjort
opkaldsafgifterne og har dermed fået ca 300 kr mere end jeg selv havde
beregnet jeg skulle have... Men det har været hårdt og slidt meget på
nerverne. I dag har jeg ADSL hos et andet firma...

Hilsen
Niels Dybdahl




JC (05-08-2003)
Kommentar
Fra : JC


Dato : 05-08-03 12:00


Efter at have været kunde hos Tiscali i 5 år,
skiftede jeg udbyder,det var i april 2002.
Det er den længste opsigelse jeg har haft til dato..!
Med inkasso til følge..jow de giver ikke så LETH op..!
Men måske næste år..så skulle den sag gerne være ude
af verden
Dette er ikke fakta..men et ØNSKE..!!

Tiscali er som en Skoda..ikke til at komme af med..!!



Mvh
Jan.-



Andreas Falck (05-08-2003)
Kommentar
Fra : Andreas Falck


Dato : 05-08-03 16:08

JC vapti@post.tdcadsl.dk skrev dette:

[ ... ]
> Tiscali er som en Skoda..ikke til at komme af med..!!

Tiscali er værre end en Skode!

Min opsigelse fra den 10/5 har de endnu ikke reageret på!

Men hvem kan det undre?

--
Med venlig hilsen Andreas Falck - ICQ 108 480 093
http://sdanet.dk/ + http://syndflod.dk/ om bl.a. skabelse
http://bibeltro.dk/ + http://bibel-skole.dk/
*** *Alle med debatforum* ***


Klaus Jacobsen (05-08-2003)
Kommentar
Fra : Klaus Jacobsen


Dato : 05-08-03 20:17

> Min opsigelse fra den 10/5 har de endnu ikke reageret på!

Sjov, jeg har også sendt en fax netop denne dag.. Har dog ringet til
Tiscali's Kundeservide og fik så en go historie ud af det...'

Ringet til Tiscali d. 30/5 hvor de fortæller mig at faxen var modtaget d.
15/5 i deres system og den er under behandling...

Ringede til Tiscali d. 18/6 hvor de fortæller mig at faxen er modtaget d.
15/5 i deres system og den er under behandling... Jeg skulle slet ikke tænke
mere på det, de havde står på det og der ville kommen en bekræftelse
snarrest - Bliver rykket for sagen,,

Ringe til Tiscali igen i fredag's - Jep, faxen er modtaget d. 15/5 i ... bla
bla bla..... så kan de lige pludselig fortælle at den skulle tages end d. 31
oktober 2003 ... som jeg også have skrevet i brevet siger hun til sidst - Så
det var bare i orden blev der forklaret og jeg skulle ikke tænke mere på det
.... Jeg forklarede så jeg ikke havde modtaget en bekræftelse på dette og der
var jo gået noget tid og fortalte at jeg havde ringet et par gange før.. -
Hun forklarede at det var helt normal, de var lidt bagud og at bekræftelsen
ville komme med posten efter aftalen var stoppe... .... (hvad er det lige
hun fortæller mig?)

Her blev jeg så lidt sur, for det kunne jeg ikke bruge til noget og normal
bekræftede de jo ganske kort tid efter - og hvis nu aftalen bare kørte
videre efter den 31. oktober - hvad skulle jeg så gøre hvis der kom flere
regninger, jeg havde jo ingen papier på at i havde modtaget den..... Her
startede hun så forfra med at de havde modtaget den og jeg slet ikke skulle
tænke sådan, de havde styr på det i deres system og skulle jeg få en faktura
efter perioden skulle jeg bare ikke betale den (her tænke jeg så - Ja, så
starter problemerne da først...)...

Flytter snart domainet, så de kan forstå at jeg ikke skal bruge dem som host
mere...

Hilsen Klaus



Ivar Madsen (09-08-2003)
Kommentar
Fra : Ivar Madsen


Dato : 09-08-03 22:15

Andreas Falck skrev Tirsdag den 5. august 2003 17:07 i
dk.edb.internet.udbydere:

> Tiscali er værre end en Skode!
> Min opsigelse fra den 10/5 har de endnu ikke reageret på!
> Men hvem kan det undre?

Jeg sendte forleden en forspørgelse til dem, på deres WEBformolar, fik svar
næste dag.

--
Med venlig hilsen Ivar Madsen

Der søger et link til gratis satelitbilder med hurtig opdatering efter bildet
er taget,,,

Lauge Abildgaard (05-08-2003)
Kommentar
Fra : Lauge Abildgaard


Dato : 05-08-03 16:20

> Efter at have været kunde hos Tiscali i 5 år,
> skiftede jeg udbyder,det var i april 2002.
> Det er den længste opsigelse jeg har haft til dato..!
> Med inkasso til følge..jow de giver ikke så LETH op..!
> Men måske næste år..så skulle den sag gerne være ude
> af verden
> Dette er ikke fakta..men et ØNSKE..!!
>
> Tiscali er som en Skoda..ikke til at komme af med..!!
>
>
>
> Mvh
> Jan.-
>

Har selv været i kløerne på bemeldte kompagni. Har siden Oktober sidste år
forsøgt at opsige mit abonnement og de sender stadig rykkere og nye
fakturaer.

I ren arrigskab sendte jeg i foråret en mail til Danmarks Radio, hvor de
kører et "lille TV-program" som har til formål at kigge på den slags sager
hvor almindelige forbrugere bliver klemt. Sørme ikke jeg i fredags modtog en
telefonbesked fra en DR-medarbejder hvor de planlægger at beskrive Tiscali's
besynderlige form for "kundeservice". Nu er man jo ikke ondskabsfuld af
natur, men det ville være med slet skjult skadefryd at jeg ville nyde at se
Tiscali blive ristet på nationalt tv.

Det er ganske enkelt uforståeligt hvordan de kan drive en forretning på den
måde.

Jeg vil foreslå at du skriver et brev til Tiscali og beder dem om at hoppe i
havet. Jeg har selv ignoreret enhver henvendelse fra dem siden maj.

vh,
Lauge Abildgaard



rotel (11-08-2003)
Kommentar
Fra : rotel


Dato : 11-08-03 08:11

Jeg droppede tiscale for 2 år siden da jeg igennem 8 mdr
ikke havde nogen upload overhovdet, ringede til dem mange gange og skerv
mange mails, intet skete.
Så opsagde jeg mit abonnement skriftligt en måned før.
Da var de så venlige at lukke for saften 14 dage før tid!!
Desuden var de så rare at fortsætte med at sende mig regninger, så rykkere,
trusler om incasso og til sidst et incasso firma.
Problemet er bare at jeg er skide ligelad.
Det er simpelthen under mit niveau, jeg har gjort alt for at gøre opmærksom
på de ting der sker og de har gjort alt for at ignorere mig.
Det er ikke mit problem men deres.
Nu har jeg TDC som bare kører, ja det koster lidt mere men det er også lidt
mere stabilt.
Rotel..
"Lauge Abildgaard" <wholesome@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:3f2fcb1e$0$5184$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > Efter at have været kunde hos Tiscali i 5 år,
> > skiftede jeg udbyder,det var i april 2002.
> > Det er den længste opsigelse jeg har haft til dato..!
> > Med inkasso til følge..jow de giver ikke så LETH op..!
> > Men måske næste år..så skulle den sag gerne være ude
> > af verden
> > Dette er ikke fakta..men et ØNSKE..!!
> >
> > Tiscali er som en Skoda..ikke til at komme af med..!!
> >
> >
> >
> > Mvh
> > Jan.-
> >
>
> Har selv været i kløerne på bemeldte kompagni. Har siden Oktober sidste år
> forsøgt at opsige mit abonnement og de sender stadig rykkere og nye
> fakturaer.
>
> I ren arrigskab sendte jeg i foråret en mail til Danmarks Radio, hvor de
> kører et "lille TV-program" som har til formål at kigge på den slags sager
> hvor almindelige forbrugere bliver klemt. Sørme ikke jeg i fredags modtog
en
> telefonbesked fra en DR-medarbejder hvor de planlægger at beskrive
Tiscali's
> besynderlige form for "kundeservice". Nu er man jo ikke ondskabsfuld af
> natur, men det ville være med slet skjult skadefryd at jeg ville nyde at
se
> Tiscali blive ristet på nationalt tv.
>
> Det er ganske enkelt uforståeligt hvordan de kan drive en forretning på
den
> måde.
>
> Jeg vil foreslå at du skriver et brev til Tiscali og beder dem om at hoppe
i
> havet. Jeg har selv ignoreret enhver henvendelse fra dem siden maj.
>
> vh,
> Lauge Abildgaard
>
>



Peter B. Juul (11-08-2003)
Kommentar
Fra : Peter B. Juul


Dato : 11-08-03 08:58

"rotel" <rotel1@sol.dk> writes:

> ikke havde nogen upload overhovdet, ringede til dem mange gange og skerv
> mange mails, intet skete.
[..]
> Da var de så venlige at lukke for saften 14 dage før tid!!

Det kan vel være ligemeget, hvis du ikke kan uploade requests til
websites mm.
--
Peter B. Juul, o.-.o "At Smørrebrød er ikke Mad,
The RockBear. ((^)) Og Kierlighed er ikke Had,
I speak only 0}._.{0 Det er for Tiden hvad jeg veed
for myself. O/ \O Om Smørrebrød og Kierlighed." - J.H. Wessel.

3140 Bagdad Bob (12-08-2003)
Kommentar
Fra : 3140 Bagdad Bob


Dato : 12-08-03 16:34


"JC" <vapti@post.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:3f2f8e41$0$13171$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> Efter at have været kunde hos Tiscali i 5 år,
> skiftede jeg udbyder,det var i april 2002.
> Det er den længste opsigelse jeg har haft til dato..!
> Med inkasso til følge..jow de giver ikke så LETH op..!
> Men måske næste år..så skulle den sag gerne være ude
> af verden
> Dette er ikke fakta..men et ØNSKE..!!
>
> Tiscali er som en Skoda..ikke til at komme af med..!!
>
>
>
> Mvh
> Jan.-
>

http://www.dr.dk/nyheder/tv/Kontant/article.jhtml?articleID=113023



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408926
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste