G400 fryser ved luk.
Fra : Sus & Renè

Dato : 01-04-01 21:18

Hej Gr. jeg har lige haft problemer med at mit batteri på mobo døde, efter
jeg har sat nyt batteri i er min G400 m/32mb begyndt at opfører sig
mærkeligt. " Det går kold hver gang jeg lukker pc, det vil sige ikonerne
forsvinder skærm bliver sort med en hvid pil, derefter reagere den ikke så
den reagere heller ikke på alt-enter-delete. Jeg har læst driver ind igen
den orginale fra cd.) formateret hd. lagt win me. ind igen formateret igen
og prøvet med win 98 med samme resultat.
Ps. Der er ike noget problem når først den kører programmer først når den
lukkes helt ned.
Håber der er nogen der kan hjælpe da jeg er tilfreds med kortet.
mvh. Renè

Fra : Henrik Dissing

Dato : 02-04-01 15:29

On Sun, 1 Apr 2001 22:17:56 +0200, Sus & Renè wrote:

> [...]
>og prøvet med win 98 med samme resultat.
>Ps. Der er ike noget problem når først den kører programmer først når den

Jeg forstår ikke hvorfor du tror det er grafikkortet som er problemet. Når
du skifter batteri på dit bundkort, resetter du formodentlig dine BIOS
opsætninger, så det er da her jeg ville lede efter løsningen.

Venlig hilsen
Henrik Dissing

Fra : N/A

Dato : 03-04-01 10:15