tvout på radeon 9800
Fra : Iwan

Dato : 17-07-03 21:16

Jeg kan ikke få tv-out til at virke med en konverter til "gul phono" og med
svhs direkte ind
i tv'et får jeg kun s/h billede. Jeg har prøvet med alle formater (pal
bdh... og ntsc).

Output sættes til 1074x768 på tv'et, kan det være det der er for meget (Jeg
bruger catalyst 3.6)?

Hjææælp... Jeg har et par serier der gerne skulle ses :(

Fra : Jonny Jensen

Dato : 18-07-03 12:19

Bruger de kabler som fulgte med kortet?

Jeg havde samme problem, og jeg brugte de kabler som fuglte med mit GF4 i
sin tid... No luck, hele tiden s/h, så smed jeg de kabler med fra
producenten, og så kom farverne.

Jeg kører NTSC 1024x768 60 HZ via S-VHS til Composite til Scart.

Jeg forstår det ikke helt, men det MÅ jo være kablerne som er forskellige,
for med GF4 kablerne viste den at det var ren S-VHS selvom det var samme
opstilling som nu, men med de medleverede sier den godt nok composite :/

Ville ellers mene at S-VHS standarden burde være det samme i alle stik etc?

Jonny.

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-03 20:46

>Ville ellers mene at S-VHS standarden burde være det samme i alle stik etc?
Husk lige at S-VHS er en båndstandart, ikke en kabel standart,
kabelstandarten hedder S-video, som du tænker på.

THF
Brøndby
http://home13.inet.tele.dk/thf/

Fra : Jonny Jensen

Dato : 18-07-03 23:02

> Husk lige at S-VHS er en båndstandart, ikke en kabel standart,
> kabelstandarten hedder S-video, som du tænker på.

Ye, self, my bad :D

Udskift S-VHS med S-Video i min post :)

Jonny.

Fra : Iwan

Dato : 23-07-03 09:31

Takker for respons!

Jeg kan se af tidligere tråde at der er forskel på kabler, så jeg tror at
jeg prøver nogle andre kabler...