Grafikkort driver og Spil - jeg har et pro~
Fra : Kalle Møller

Dato : 17-07-03 11:48

Jeg har et g-force 4 440 mmx - jeg bruger de sidste nye drivere.
jeg kan dog ikke få spillet americas army til at virke.
Jeg får følgende fejl meddelse:
--------
No Label

OS: Windows 98 4.10 (Build: 67766222)
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1396 MHz with 255MB RAM
Video: NVIDIA GeForce4 MX 440 (4403)

Error setting display mode: CreateDevice failed (D3DERR_INVALIDCALL). Please
delete your armyops.ini file if this error prevents you from starting the
game.

History: UD3DRenderDevice::UnSetRes <- CreateDevice <-
UD3DRenderDevice::SetRes <- UWindowsViewport::TryRenderDevice <-
UWindowsViewport:enWindow <- UGameEngine::Init <- InitEngine
------

Hvad kan jeg gøre ????
Kan jeg stille på forskellige settings eller skifte til en ældre driver
model.
Svært at finde en driver som både er god til tv-out og AA.

På forhånd tak

Fra : Jannik Ebbe Brich

Dato : 17-07-03 09:49

Hej

Har du gjort som den siger ?

Slette armyops.ini ?

Jannik

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 17-07-03 09:56

"Kalle Møller" <kgm@post.tele.dk> crashed Echelon writing

> Hvad kan jeg gøre ????
> Kan jeg stille på forskellige settings eller skifte til en ældre
> driver model.
> Svært at finde en driver som både er god til tv-out og AA.

Iflg. google er der et problem med Detonator og Unreal enginen (anvendes
sikkert i AA)

Det foreslåes at man bruger Detonator 28.xx, dog er dette en meget ældre
driver så problemet bør jo være løst.

--
Bjarke Andersen

Fra : Kalle Møller

Dato : 18-07-03 11:48

Jeg har prøvet at slette armyops.ini - det bliver lavet en ny ved hver
opstart -
jeg prøver at slette mine drivere og indlæse nogle ældre.
Tak