TVout viser kun baggrundsbilledet?
Fra : Saligia

Dato : 15-07-03 10:02

Hej Nyhedsgruppe

Jeg har siddet og rodet lidt med TVout (Geforge2 MX400), og jeg har både
fået lyd og billede over på mit TV. Problemet er at billedet bare er mit
baggrundsbillede fra windowsXP, den viser ikke vinduer eller programmer jeg
åbner?

Er der nogen der ved hvad der er galt?

mvh Saligia

Fra : preben ipsen

Dato : 15-07-03 10:21

Prøv det her...det gjorde og vupti:

"1. Hvis du ikke allerede har så skal du installere NVidia's drivere til
kortet, dem er kommer med XP virker ikke for godt.
2. Gå ind i skærm indstillinger,
3. under fanen indstillinger klik på advanceret,
4. vælg fanen der hedder noget med dit kort
5. så skal der være en menu i højre side af vinduet, vælg nview og sæt
nview-tilstand til klon.
6. efter du har klikket "apply?" skulle du gerne kunne vælge skærm:
nView-skærm 2 i samme vindue
7. Enhedindstillinger >> vælg output enhed
8. klik på skift format, og vælg en af de 2 der hedder danmark (duh) og ok

efterfølgende er hvis du vil have video til at være fuldskærm på tv'et
9. vælg "overlay-farvekontrol" i menuen til højre, og sæt "enhed i fuld
skærm" til sekundær

Fra : Saligia

Dato : 15-07-03 11:49

JEG HAR FULGT DIN VEJLEDNING MEN HAR STADIG PROBLEMER.
VED NR. 9 KAN JEG KUN VÆLGE "DEAKTIVER" ELLER "VÆLG AUTOMATISK"????
...................ELLERS ER PROBLEMET DET SAMME: TV'ET VISER KUN MIT
BAGGRUNDSBILLEDE??

MVH SALIGIA

Fra : Peter Jensen

Dato : 15-07-03 12:47

> JEG HAR FULGT DIN VEJLEDNING MEN HAR STADIG PROBLEMER.

Så fik du ikke valgt "klon" under pkt. 6.
Som det står nu er dit skrivebord bare blevet
udvidet således at du kan trække vinduer mellem
de 2 skærme. ved "klon" får du vist samme
billede på begge skærme.
For øvrigt sidder din Caps Lock tast vist fast -
det bør du lige få kigget på
--
Peter J

Fra : Peter Jensen

Dato : 15-07-03 12:49

"Peter Jensen" <spateldask@lovelyspam.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Så fik du ikke valgt "klon" under pkt. 6.

Punkt 5 naturligvis .. sorry
--
Peter J

Fra : Saligia

Dato : 15-07-03 13:28

Det mener jeg ellers jeg huskede! MEN, hvordan går man tilbage og retter det
hvis det var tilfældet. Nview kan nemlig ikke længere vælges!
mvh Saligia

Fra : Peter Jensen

Dato : 15-07-03 13:59

> [...]
det
> hvis det var tilfældet. Nview kan nemlig ikke længere vælges!

Dvs. den menu der kommer frem i punkt 5
dukker ikke op længere ??
--
Peter J

Fra : Saligia

Dato : 16-07-03 07:00

menuen dukker op, men man kan ikke vælge Nview!
mvh Saligia

Fra : Saligia

Dato : 16-07-03 10:06

Er løst!

Fra : Poul Erik

Dato : 16-07-03 11:58

On Wed, 16 Jul 2003 11:05:41 +0200, "Saligia" <postbunker@hotmail.com>
wrote:

>Er løst!

Beskriv venligst hvordan, da jeg her samme problem.

Poul Erik

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.dk

Fra : Saligia

Dato : 17-07-03 07:16

> Beskriv venligst hvordan, da jeg her samme problem.
>
> Poul Erik

Problemet ved mig var at i den almindelige skærmindstilling (før man trykker
på avanceret) kunne jeg vælge anden skærmen som vedhæftet. Gjorde jeg dette
fjernede jeg Nview og dermed lavede den underlige ting!

mvh Saligia

Fra : Stefan Majland

Dato : 16-07-03 23:50

On Wed, 16 Jul 2003 07:59:52 +0200, "Saligia" <postbunker@hotmail.com>
wrote:

>menuen dukker op, men man kan ikke vælge Nview!
>mvh Saligia

Undskyld jeg blander mig, men er du sikker på at den ekstra menu der
dukker op i siden af vinduet er slået ud, ellers er der i pil/knap i
side af dit vindue (hos mig i venstre side). Tryk på knappen, her
efter skulle du gerne kunne vælge nView.
Når du har valgt klon så tryk lige Apply, så er du sikker på at du har
fortaget ændringen.

Hilsen
SM