Hvilket grafikkort
Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 14-07-03 12:42

Hej

Jeg har lige nu et GeForce TI200 kort, som jeg ikke er så tilfreds med.

Jeg er ved at købe et nyt, men ved ikke rigtigt, hvad det skal være.

Jeg vil gerne have:

- en fornuftig 3d ydelse (dvs. spille splintercell o.lign).
- TV - Out som virker !
- Støjsvagt
- Have mindst 1280 x 1024 @ 85 HZ
- Mindst 128 Mb RAM

Yderligere må det meget gerne være Directx9 komp.

Prisen skal være under 1500.

Hvad vil du anbefale ?

Michael

Fra : Sui generis

Dato : 14-07-03 13:15

Hej Michael!

Du kan snildt få et Radeon 9600 pro for under 1500, og det skulle
opfylde dine behov :)

Hvad angår støjniveau, så er det svært at sige på forhånd. Mit forslag
ville være at købe kortet, og hvis det larmer for meget, så fix en
støjsvag løsning selv, det koster ikke overdrevet meget.

God fornøjelse

- Nil nisi cruce

Fra : Lasse

Dato : 14-07-03 15:03

man kan få et geforce 4 ti4600 m. 128mb ddr til 1025 kr.. det er meget
billigt, er lidt i tvivl om det er en fejl.

lasse

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-07-03 18:23

"Lasse" <lasn@mail.dk> wrote in message
> man kan få et geforce 4 ti4600 m. 128mb ddr til 1025 kr.. det er meget
> billigt, er lidt i tvivl om det er en fejl.

Hvor har du set det henne?
Hvis man slår op på edbpriser, er det omkring 2K

Ti4200 kort ser ud til at koste omkring 1000 kroner

Fra : Bent Eriksen

Dato : 14-07-03 19:33

> "Lasse" <lasn@mail.dk> wrote in message
>
> Hvor har du set det henne?
> Hvis man slår op på edbpriser, er det omkring 2K
>
> Ti4200 kort ser ud til at koste omkring 1000 kroner

Tilbuddet kan du finde her:
http://www.midtdata.dk/asp/bestil/nreg.asp?uge=2903&id=565&Link=http://www.midtdata.dk/asp/bestil/ProduktInfo.asp*model=CRETI4600

/Bent

Fra : Ace

Dato : 14-07-03 21:40

"Lasse" <lasn@mail.dk> skrev i en meddelelse
> man kan få et geforce 4 ti4600 m. 128mb ddr til 1025 kr.. det er meget
> billigt, er lidt i tvivl om det er en fejl.

Hvordan klarer det sig i forhold til et Radeon 9500 pro eller 9700 Non pro??
Jeg har et godt øje til disse 2, og skal alligevel ned til Midt-data i
morgen.....
Nogen der har mod på en sammenligning, uden at starte en "religions-krig"

Rune