GF4 mx440SE og XP
Fra : Mikael Jepsen

Dato : 13-07-03 22:21

Jeg har problemet at efter ovenstående kort er installeret går xp i sort
efter login skærmen, jeg har søgt på nettet og fundet at jeg ikke er den
eneste der har haft dette problem. Dog er det ikke lykkedes mig at finde en
løsning, så ærede gruppe er der nogen der har en løsning. Er ved at give op
(har prøvet hundredevis af forskellige drivers)

System:
MS 6167 ATX IR1 mainboard
AMD 750 chipset
athlon 700 mhz
512 pc133 ram
XP PRO / XP Home w servicepack 1
Aopen GeForce4 MX440SE-v64 64mb AGP (HJÆÆÆLP)

Fra : Lars Dohn

Dato : 14-07-03 12:55

Kunne godt lyde som om, at du har sendt outputtet til tv out...
Hiv stikket ud og genstart.
Hvis dette ikke virker, sæt et TV på tvout og kig...

Jeg er også meget træt af mit geforce4 kort....

Lars