g-force 4 tv-out...argghhhh
Fra : preben ipsen

Dato : 12-07-03 20:47

Hej
Hvorfor f..... kan jeg få billede på mit tv, men når jeg spiller f.eks. en
musik video, så viser den kun windows media player...ikke videoen.....syntes
jeg har prøvet alt......
Det er et Daytona skærmkort, hvis det er nogen hjælp.
venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 12-07-03 22:56

"preben ipsen" <preben@bornholm.org> skrev i en
meddelelse news:3f1065b8$0$5165$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> jeg har prøvet alt......
> Det er et Daytona skærmkort, hvis det er nogen hjælp.

Det lyder som noget "Overlay" der ikke fungere som det skal
kig i din driver egenskaber.

Driver fabrikant/version ?
køre du clone eller udvidet desktop ?

http://www.tvtool.dk er et godt tool
for fejlfinde tv-out problemer.

Jan Rasmussen

Fra : preben ipsen

Dato : 13-07-03 05:22

Hej igen
nvidia....signeret 03-05-05.......

--
venlig hilsen
Preben

Fra : preben ipsen

Dato : 13-07-03 11:48

Har fået styr på det....

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 13-07-03 12:08

"preben ipsen" <preben@bornholm.org> skrev i en meddelelse news:3f1138da$0$5156$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Har fået styr på det....

Det var da godt, hvis nu der er andre der har samme problem
og kigger med, så ville det være godt om du gad at skrive
hvad der var galt, også selvom det skulle være en pinlig fejl fra din side

Jan Rasmussen

Fra : preben ipsen

Dato : 14-07-03 04:48

Hej
Jeg fulgte denne opskrift som blev postet d. 30. juni.

"1. Hvis du ikke allerede har så skal du installere NVidia's drivere til
kortet, dem er kommer med XP virker ikke for godt.
2. Gå ind i skærm indstillinger,
3. under fanen indstillinger klik på advanceret,
4. vælg fanen der hedder noget med dit kort
5. så skal der være en menu i højre side af vinduet, vælg nview og sæt
nview-tilstand til klon.
6. efter du har klikket "apply?" skulle du gerne kunne vælge skærm:
nView-skærm 2 i samme vindue
7. Enhedindstillinger >> vælg output enhed
8. klik på skift format, og vælg en af de 2 der hedder danmark (duh) og ok

efterfølgende er hvis du vil have video til at være fuldskærm på tv'et
9. vælg "overlay-farvekontrol" i menuen til højre, og sæt "enhed i fuld
skærm" til sekundær

min lille guide håber det hjælpe, ps. er taget fra en ASUS GF4 indstillinger
så tingene kan umuligvis godt hedde noget andet.
mvh Morten"