Ændre tvout opløsning uafhængigt af standa~
Fra : Flare

Dato : 09-07-03 10:49

Hej

Jeg har lige erhvert mig et ATI readon 9600 fra sapphire. Det det kør
faktisk rigtig godt. Men er der ikke en måde så man kan styre opløsning på
tvout og opløsning på en primære skærm?

Synes kun at man kan indstille tvout opløsning ved at sænke opløsning på det
primære display. Hvis jeg køre i 800x600 køre tvout i 640*480 og hvis jeg
kører i 1024x768 kører tvout 800x600 og ved 1280*1024 kører tvout i
1024x768.

Da mit fjernsyn ikke kan styre 1024x768 (billedet er støre end fjernsynet)
og jeg kører med en fladskærm i 1280x1024 er det jo lidt irriterende.

Så hvis der er nogen der har en løsning på dette.

PS: Er der nogen der ved hvor Sapphire egen driver til kortet kan hentes?
Deres hjemmeside er total død de sidste par dage, og den cd jeg fik med var
defekt....flot...

Mvh
Anders