Radeon 9800Pro eller GeForceFX 5800/5900
Fra : Frylle

Dato : 08-07-03 19:16

Hvad skal man vælge

Jimmy

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 08-07-03 19:53

"Frylle" <Frylle@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:bef1on$7j$1@sunsite.dk...

> Hvad skal man vælge
>

> Jimmy

Jeg vil helt klart vælge mere info...

--
Morten Holberg Nielsen
in an interstellaaaaarrr buuuurrssst im baack to saaaavee the
uuuniiveeerseee!!!

Fra : J.F.K

Dato : 08-07-03 21:08

> Hvad skal man vælge
>

> Jimmy

Radeon 9800pro (jeg er godt nok glad for mit)...

--

mvh. John

"Unfortunately, no one can be told what the Matrix is.
You have to see it for yourself"

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-03 22:09

køb et fx5900 med ViVO til 3k i tyskland! (incl. porto)
cyberport.de

Fra : Frylle

Dato : 08-07-03 22:32

Hvad er VIVO

Jimmy

Fra : Frank Lindberg

Dato : 08-07-03 23:04

Radeon 9800 pro ingen tvil, har selv et og KAN KUN VARMT anbefale det....

Fra : Ukendt

Dato : 09-07-03 00:49

"Frylle" <Frylle@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hvad er VIVO
Video In / Video Out, altså stik til videosignal ind/ud bag på kortet.

Mvh, Ulrik

Fra : bp

Dato : 09-07-03 16:59

"uL®!K" <vondahe AT usa DOT com> wrote in message
> "Frylle" <Frylle@tdcadsl.dk> wrote in message
> Video In / Video Out, altså stik til videosignal ind/ud bag på kortet.

Det er jo ingen hemmelighed at stadig flere tests mellem 9800Pro/FX5900Ultra
udråber 9800Pro som samlet vinder. At 5900 så måske er en smule bedre til
spil som doom3 der ikke er kommet endnu er svært at sige udfra den spinkle
Demo vi har set indtil videre, ALT lagger jo alligevel på den.

Samme da de første demos kom af unreal 2, det kørte osse for skod, men er jo
fint i færdig version.

Stod selv med samme valg for 1 uge siden, og er yderst tilfreds med mit
9800Pro lige nu :)

5900u er ihvertfald IKKE 1000,-+ bedre end 9800Pro.

Fra : Frylle

Dato : 09-07-03 17:37

Det giver sgu nok sig selv. da jeg ik kan finde et FX5900 Ultra med 256 Mb
ram. som jeg kan få lige nu, der er lang ventetid på at det kommer på
lager..

Så jeg kiggede lidt på
Connect3D Radeon 9800 Pro / AGP X8 / 256MB fra midtdata

Nogen indvendinger på dette valg

Jimmy

Fra : bp

Dato : 09-07-03 23:53

> [...]
> lager..
>
> Så jeg kiggede lidt på
> Connect3D Radeon 9800 Pro / AGP X8 / 256MB fra midtdata

Kender ikke lige til produkter fra Connect, men er vel ligeså godt som alt
muligt andet, mit eget er fra Sapphire :)

Og de 256mb ram giver heller ikke et væsenligt hurtigere kort, falder
derimod 1-3 % i forhold til et med kun 128mb, da rammen er en smule
langsommere. Men det kan jo være det er bedre i fremtiden til spil som f.eks
Doom3, Halflife 2 osv.

Uanset hvad giver det ikke nogen forskel du kan mærke hvad enten du køber
128/256 som det er med spil på markedet lige nu. Så hvis der er stor forskel
i prisen kan du godt "nøjes" med et kort med 128MB. Du får et møjhurtigt
kort under alle omstændigheder :)

Håber du får god fornøjelse hvis du køber ovenstående kort.