Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
TV-Out
Fra : Rune Thougaard

Dato : 08-07-03 17:38

Hvis jeg ser en film fra min PC og afspiller den i f.eks. MP eller Winamp og
jeg gør vinduet til "full size" så kan jeg ikke se det på TVet men hvis jeg
minimere vinduet så kan den godt vise det...

Det viker som om at TVet ikka kan modtage så mange billeder på en gang..!!

Hvor finde jeg en forlængerledning til denne ledning ses billede i dk.binaer

mvh. Rune Thougaard
--
http://www.vinperlen.dk
http://www.hh-indretning.dk

Fra : Gismo

Dato : 09-07-03 21:47

"Rune Thougaard" <rune@vinperlen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det viker som om at TVet ikka kan modtage så mange billeder på en gang..!!
>
> Hvor finde jeg en forlængerledning til denne ledning ses billede i

Må nok også svare here.

En forlænger ledning til et billigt phono kabel er lidt lige meget. Et nyt
på 5-10 m koster ikke ret meget. Du kan få dem alle steder, Fona, merlin,
kvickly, bilka osv. Se hvad et kabel med han/hun koster og et med han/han.
Ellers køb dem over nettet. Om du vælger et dyrt eller billigt gør ingen
forskel. Hvis du har mulighed for at kører svhs får du et meget flottere
billede.

Gismo

Fra : Aksel Spandet

Dato : 09-07-03 22:09

Hey!

Nu har jeg ikke set billedet i den binære gruppe men lyder som det er et
composit kabel du skal bruge.... Kig på www.av-supply.dk efter et kabel de
kalder tilbuds kabel.... Dette kabel er enormt billigt, og du får et tykt
kabel med gult belagte stik, samt et side løbende kabel til evt mono lyd....
Har selv købt dette kabel og det fungere bare perfekt, og så til de
penge.... Du finder ikke noget billigere.

Men som også sagt i tiligere indlæg hvis du har mulighed for at bruge svhs
vil dette gi en bedre kvalitet på tv'et.

Mvh
Aksel

Fra : Gismo

Dato : 10-07-03 06:07

"Aksel Spandet" <akselspandet@REMOVETHIShotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men som også sagt i tiligere indlæg hvis du har mulighed for at bruge svhs
> vil dette gi en bedre kvalitet på tv'et.

Tror nok av-supply holder ferie. normale phono kabler koster heller ikke så
meget i kvickly
(billede er et gult phono han stik af værste kvali)

Gismo