Hvilket grafikkort til en P3 800
Fra : sls

Dato : 08-07-03 16:41

Hvilket grafikkort skal jeg smide i min datters P3 800/133 computer?

Jeg har et Creative geforce 256 annihilator pro 32 mb DDR, med Alm
skærmstik,svhs,og DVI (tror jeg det hedder)
Og et WinFast GF4 MX 440SE med 64 MB DDR, med Alm skærmstik og svhs.

Computeren skal bruges til spil og og TV-out skal bruges til DVD film.

Det er mere hvilket der har den bedste TV-out jeg er i tvivl om.

Mvh sls

Fra : Stoffer

Dato : 08-07-03 19:06

"sls" <sls@FJERNsol.dk> wrote in message
> [...]
>
> Computeren skal bruges til spil og og TV-out skal bruges til DVD film.
>
> Det er mere hvilket der har den bedste TV-out jeg er i tvivl om.

Du skal klart tage det gf4mx, bedste tv-out og ok til spil også.
Gf4 understøtter dualview, dvs at du kan se dvd og bruge pc'en på samme tid

Fra : sls

Dato : 08-07-03 22:19

> Du skal klart tage det gf4mx, bedste tv-out og ok til spil også.
> Gf4 understøtter dualview, dvs at du kan se dvd og bruge pc'en på samme
tid

Takker, det blev desværre GF1 alligevel, da hendes strømforsyning ikke kunne
trække GF4 kortet.

Mvh sls