mangler oplysning omkring skærmkabel til e~
Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 06-07-03 20:40

Ifølge manuellen sidder der ligesom en klump i bægge ender på AGP kablet til
en sony G520 skærm, jeg spørger fordi jeg kan se kablet i manuellen i pdf
format fra sony's hjemmeside som dækker g450/g520
Min kabel ser ud som den til G450.

Hvis du selv har en G520 vil jeg gerne vide hvordan dit kabel ser ud.
Venligst Glenn.

--
Besvar til glennh@esenet.dk

Fra : JohnnyB [2k]

Dato : 07-07-03 19:42

jeg ved ikke hvad et AGP kabel er, men du kan læse mere om sonys skærme her
:
http://www.ita.sel.sony.com/support/displays/legacy/CPD-EGLMXX_Series_1.html
- hvis det er skærmkablet du mener ved jeg ikke hvad den/de dimser egentlig
gør godt for på kablet ¿¿¿

johnny

Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 08-07-03 19:36

> jeg ved ikke hvad et AGP kabel er,

Nej det forstår jeg godt, da det hedder VGA kabel, i mellemtiden har jeg
skiftet
til et BNC kabel

> - hvis det er skærmkablet du mener ved jeg ikke hvad den/de dimser
egentlig
> gør godt for på kablet ¿¿¿

det er støjreducerings dimser og sådan et skærmkabel burde følge med til en
G520.

Venligst Glenn.