billigt stabilt grafikkort til XP
Fra : Frederik Sunne

Dato : 06-07-03 20:24

Hej allesammen,

Jeg skal fikse en maskine som nogle gange genstarter hårdt under XP pro SP1
med DX9 uden varsel. Jeg har en grim mistanke om at det er grafikkortet som
har en dårlig driver eller har
hede problemer - selvom det kun bruges til 2-D. Kan I anbefale et billigt
AGP kort som har
et fornuftigt skærmoutput og som har bundsolide drivere til XP pro sammen
med et ASUS P4PE bundkort og som er passiv kølet?

Venlig hilsen,

Frederik Sunne

Fra : Esben

Dato : 06-07-03 23:08

"Frederik Sunne" <frederik@[no spam]soundfields.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> et fornuftigt skærmoutput og som har bundsolide drivere til XP pro sammen
> med et ASUS P4PE bundkort og som er passiv kølet?

Sapphire Radeon 9000 (ikke Pro) er glimrende.

--
Esben

Fra : Birger

Dato : 10-07-03 11:45

Jeg har læst i nogle inlæg med xp pro samt sp1 at der har været nogle fejl
når man instalere sp1, jeg har selv haft de samme fejl med sp1 og da jeg
fjernede sp1 var der ikke mere problemer.
Hilsen Birger