Grafikkort til AutoCad
Fra : Unlock I Horsens / O~

Dato : 04-07-03 17:57

Hvad er bedst til omkring de 2-300 kr`?

Mvh Ole

Fra : Mogens

Dato : 04-07-03 19:42

On Fri, 4 Jul 2003 18:56:32 +0200, "Unlock I Horsens / Ole"
<unlock@tdcadsl.dk> wrote:

>Hvad er bedst til omkring de 2-300 kr`?

Autocad kræver ikke det store af et grafikkort, så det
kan nærmest være ligegyldigt. I den prisklasse er
udvalget jo også meget begrænset. Jeg ville nok kigge
på noget i retning af et TNT2 kort eller lignende.
F.eks. dette :
>http://www.midtdata.dk/asp/bestil/ProduktInfo.asp?model=V3800MAGIC32
det koster godtnok 370,- men så er det også et rimeligt
godt kort.

mvh Mogens

Fra : Casper H. [2620]

Dato : 05-07-03 11:47

> [...]
> på noget i retning af et TNT2 kort eller lignende.
> F.eks. dette :
> det koster godtnok 370,- men så er det også et rimeligt

Hvorfor så ikke snuppe et GF 4 MX440 SE 64 MB DDR m/TV-Out til 324.- kr hos
www.bj-trading.dk , og så lige få de ekstra 32 MB (DDR), 4 generationer
nyere chipset og tv-out med og samtidig spare 50.- kr...

Casper H.

Fra : Casper H. [2620]

Dato : 05-07-03 11:49

Skal det imidlertid være billigt kan dette TNT2 m. Tv-out være et bud: 260.-
kr inkl. forsendelse

http://www.activa.dk/link.asp?kt=260632

Mvh

Casper H.