TV out på mit grafikkort.
Fra : carsten

Dato : 02-07-03 00:07

Hej i NG.
Mit grafikkort er et Inno3D Geforce2 MX 400 med 64 mb ram og TV out.
Mit problem er, at jeg ikke kan få tv out til at virke. Er der nogen der har
nogen ide om, hvad jeg gør forkert?
Spørg endelig hvis der er noget info i mangler.
På forhånd tak.
Carsten

Fra : carsten

Dato : 02-07-03 00:15

Jeg har installeret de nyeste drivere fra Nvidia

Fra : carsten

Dato : 02-07-03 00:36

Og jeg har udvidet skrivebordet til skærm nummer 2

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 02-07-03 03:08

"carsten" <try.to@guess.who> skrev i en meddelelse news:3f021ad8$0$24666$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Og jeg har udvidet skrivebordet til skærm nummer 2
> "carsten" <try.to@guess.who> skrev i en meddelelse

Du kan prøve med dette program
www.tvtool.de
virker det, så ved du at der ikke er noget galt
rent hardware messigt.

Er TV gray-out i valg af enhed ?

Jan Rasmussen

Fra : carsten

Dato : 02-07-03 07:29

Fantastisk værktøj. Nu virker det.
Hvad er bedst PAL, eller NTSC

Fra : Peter Jensen

Dato : 02-07-03 07:55

> Hvad er bedst PAL, eller NTSC

Det der giver dig det bedste billede

NTSC er den amerikanske tv-standard
PAL er den standard der bruges herhjemme.

En del TV kan tage begge dele - der er det
så op til brugeren at vurdere hvad der giver
det bedste resultat.
Jeg har oplevet et bedre / mere roligt billede
med NTSC en overgang. Det ændrede sig dog
ved køb at nyt kabel, så nu lever PAL videre
--
Peter J

Fra : carsten

Dato : 02-07-03 20:17

Tusind tak for svaret.
Jeg har et spørgsmål mere.
Min skærm gik i sort når windows startede efter jeg havde installeret
tvtool. Jeg tror det er fordi der kommer tv signal ud på begge skærmene og
ikke kun ud af min s-vhs udgang.´Derfor måtte jeg starte win xp i sidst
kendte gode konfiguration.
Hvordan sætter jeg at signalet kun skal komme ud af s-vhs udgangen?

Fra : carsten

Dato : 02-07-03 20:24

SKAL der være hakket af i punktet "dual view"?
Head 1 er Device: Monitor 1024 x 768 og head 2 er device: DVI 640x480
Er DVI = mit TV?
Hvor højt kan jeg gå i opløsning af mit TV
Er der nogen der ligger inde med en fuld version af tvtool? Hvis ja - vil du
maile den på manse999@hotmail.com