ASUS Deluxe V8420 driver
Fra : AHR

Dato : 30-06-03 17:31

Hej NG

Jeg søger en ny driver til ASUS Deluxe V8420. Har fundet en på ASUS
hjemmeside men er det den nyeste (version: 43.45D)?

Synes nemlig ikke grafikken er særlig god, med min nuværende driver.

Tak
AHR

Fra : DWM

Dato : 30-06-03 23:02

"AHR" <ahr@spoerg.mig> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Jeg søger en ny driver til ASUS Deluxe V8420. Har fundet en på ASUS
> hjemmeside men er det den nyeste (version: 43.45D)?

Ja det er den sidste nye Asus udgivne driver.
Du kan dog hente nyere hos Nvidia.com
Mener den er oppe i 44.03 der.

> Synes nemlig ikke grafikken er særlig god, med min nuværende driver.

Hvordan er den dårlig?

/Kenneth Iversen

Fra : DWM

Dato : 01-07-03 10:00