Nogen grafikkort med temperatursensor?
Fra : Thomas Demant

Dato : 28-06-03 23:08

Findes der nogen grafikkort, hvor man kan aflæse GPUens temperatur med
Motherboard Monitor?
Hvis der er, hvilke modeller kan man så?
Jeg har søgt en del på nettet men er kun kommt frem til modsigende
forklaringer.

--
Thomas

Fra : M_abs

Dato : 29-06-03 00:49

"Thomas Demant" <thomas.demant@adslhome.dk> wrote in message
> [...]
> Motherboard Monitor?
> Hvis der er, hvilke modeller kan man så?
> Jeg har søgt en del på nettet men er kun kommt frem til modsigende

Mit ASUS Geforce4 ti4200 - model V9280 (video suite udgaven) kan. Koster ca.
1300 kr i video suite (dvs. m tv-in) og ca. 1000 kr. som almindelig

Fra : Thomas Demant

Dato : 29-06-03 06:52

> Mit ASUS Geforce4 ti4200 - model V9280 (video suite udgaven) kan. Koster
ca.
> 1300 kr i video suite (dvs. m tv-in) og ca. 1000 kr. som almindelig
Ok. Tak for hjælpen - sjovt nok var det sådan et kort jeg overvejede at købe
:)

--
Thomas

Fra : M_abs

Dato : 29-06-03 10:43

> ca.
> Ok. Tak for hjælpen - sjovt nok var det sådan et kort jeg overvejede at
købe
> :)

Okay Man skal selvfølgelig lige installere ASUS SmartDoctor for at kunne
aflæse temp.

Fra : Thomas Demant

Dato : 29-06-03 12:00

> Okay Man skal selvfølgelig lige installere ASUS SmartDoctor for at
kunne
> aflæse temp.
Det er også helt i orden, bare der er mulighed for at smide det derfra og
over i MBM5, så er jeg glad ;)

--
Thomas

Fra : M_abs

Dato : 29-06-03 12:11

> kunne
> Det er også helt i orden, bare der er mulighed for at smide det derfra og
> over i MBM5, så er jeg glad ;)

Se det har jeg så ikke lige prøvet.

Fra : mark_baumgarten

Dato : 20-09-03 22:03

"M_abs" skrev d. 29-06-03 00:49 dette indlæg :
> [...]
> 1300 kr i video suite (dvs. m tv-in) og ca. 1000 kr. som almindelig
>
> Jeg har et ASUS Gforce4 ti4800 model 9480, men når jeg installerer
SmartDoctor2 og kører programmet har jeg kun mulighed for at justere OC,
men jeg kan ikke aflæse nogen temperaturer nogen steder.

Når jeg læser "HELP" i SmartDoctor ser jeg da billeder af et grafisk
interface hvor det er helt tydeligt hvordan jeg kan aflæse temperaturen,
men min SmartDoctor adskiller sig desværre en del fra den viste version

Nogen der kender til mit problem? Hvad gør jeg galt?

Mvh Mark

http://www.kandu.dk/