Hvilken nVIDIA driver???
Fra : Bro

Dato : 28-06-03 12:41

Hej

Jeg har lige installeret et spil + DirectX 9.
Jeg har brug for en driver til mit G4 4200Ti grafikkort, som understøtter
directX 9.

Jeg fandt denne hos Microsoft:
43.45_win2kxp_international
- er den OK?... og hvordan opdaterer jeg driveren?

Mange spørgsmål, men jeg håber I kan hjælpe mig

:) Helle

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 28-06-03 12:47

Bro wrote:
> Jeg har lige installeret et spil + DirectX 9.
> Jeg har brug for en driver til mit G4 4200Ti grafikkort, som
> understøtter directX 9.

Det er muligt at du har DirectX installeret med det betyder ikke at dit
gfx-kort er DX9 kompatibelt...

> Jeg fandt denne hos Microsoft:
> 43.45_win2kxp_international
> - er den OK?... og hvordan opdaterer jeg driveren?

Jeg bruger selv 43.45 blot modificeret af Asus så den passer 100% til mit
kort. Ellers kan du rende ind på www.nvidia.com og hente den seneste
detonatordriver der...

--
Martin K