Sapphire Radeon 9500 og Zalman ZM80A-HP???
Fra : Aksel Spandet

Dato : 25-06-03 20:24

Hey!

Jeg har et Sapphire Radeon 9500 non-pro, og jeg er nu blevet så træt at
støjen fra den lille irrerterende blæser... Så nu vil jeg købe en zalman
heatpipe, til det...
Men først vil jeg gerne være 100% sikker på den passer.

Så vil gerne hører fra nogen der ved om den passer eller ikke gør....

(Det er den sorte version af kortet jeg har....)

Jeg er kun intererseret i at hører om den passer præcis på dette kort....

Mvh
Aksel (-:

Fra : Kenneth Østergaard

Dato : 25-06-03 21:35

Aksel Spandet wrote:
> Jeg er kun intererseret i at hører om den passer præcis på dette
> kort....

Til vedkommende der kommer med et svar på ovenstående spørgsmål. Kan du
oplyse hvordan zalman'en køler i forhold til standardblæseren?

Kenneth Østergaard

Ved direkte svar fjernes NS fra mailadressen

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 26-06-03 19:31

Kenneth Østergaard wrote:

> Til vedkommende der kommer med et svar på ovenstående spørgsmål. Kan du
> oplyse hvordan zalman'en køler i forhold til standardblæseren?

Til jer begge to, lav dog et minimum af research og kig lidt bagud i
gruppen inden i spørge om noget der er blevet besvaret 10 gange.

Mvh

Bruno

Fra : Aksel Spandet

Dato : 26-06-03 20:28

Hey!

> Til jer begge to, lav dog et minimum af research og kig lidt bagud i
> gruppen inden i spørge om noget der er blevet besvaret 10 gange.
Ja jeg ved det godt.... men kan ikke finde noget direkte om sapphire 9500
non-pro, og vil jo gerne vide om det præcis passer til mit kort... Og ikke
om det passer på et af de andre...

Mvh
Aksel