Hvordan slipper jeg af med Netscape 6?
Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 03-12-00 12:05

Efter at have brugt overstående siden den blev frigivet, har jeg nu
givet op. Den fryser hver femte sekund, og i aftes smadrede den derved
en 2-siders email!

Jeg vil meget gerne smide den af h.... til, men hvordan skal jeg redde
mine emails?
Den kopierede og opdaterede jo filerne da den installlerede, så de vil
vel ikke virke på 4.75 mere vel?

Hvordan skal jeg redde min korrespondance for de sidste par uger?

MVH ANR

"You're damned if you do, and you're damned if you don't!"
- Bart Simpson

Fra : DJ Supreme (aka Pete~

Dato : 05-12-00 08:18

Andreas N Rasmussen <anrNOTPART@OFMAILmac.com> wrote:

> [...]
> vel ikke virke på 4.75 mere vel?
>
> Hvordan skal jeg redde min korrespondance for de sidste par uger?

Mit gæt, er at du enten gemmer Netscape's post-mapper (ligger nok i
"indstillinger" i systemmappen, eller i netscape's egne mapper, fjerne
NS 6, geminstallerer 4.7.6 og prøver at importere posten.

Ellers, hvis NS6 stadig virker, gem din post som tekst og billeder.

Ellers er BBedit og Canopener 4 din eneste løsning.

--
- Peter
root (at) titancity (dot) com

titancity.com - the Mac portal

Fra : Ulrich Oswald

Dato : 05-12-00 20:35

DJ Supreme (aka Peter Perlsø) wrote:

> Mit gæt, er at du enten gemmer Netscape's post-mapper (ligger nok i
> "indstillinger" i systemmappen,

de ligger i Mozilla-folderen i Document-mappen

> /---/, fjerne NS 6, geminstallerer 4.7.6

ja

> og prøver at importere posten.

det går desværre ikke bare så'n der: du kan i hvert fald redde din Address
Book - lav en "Export" til en ldif-fil (i 6:eren) og importer den senere i
4.7.6:eren - muligvis kan du stadigvæk bruge din gamle 4.7.6:er, for her
ligger postfilerne jo i Systemmappen.
Jeg har i øvrigt både versioner på min Mac, uden at de er i krig med
hinanden. Jeg aner ikke præcis om min opsætning er lidt "anderledes" - jeg
har næsten indtryk af at den er - det skyldes muligvis at jeg har kørt med
beta-udgaverne i en række tid.

/Ulrich