PGO Hot 50
Fra : /Ole

Dato : 18-07-03 22:39

½øjs@

Jeg har en hot 50, der har kørt 1100 km.

Er det for tiflitg, at fjerne begrændsninger, og hvor meget skal der laves?

Jeg ved det med udstødningen, men der er vist noget med en ring og et andet
topstykke, eller er jeg helt galt på den?

Svar gerne med en beskrivelse eller et link til, hvordan man laver
svineriet. Jeg er IKKE knallertmekaniker, så hellere for mange end for få
detajler.

/Ole

Fra : martinussen

Dato : 18-07-03 23:04

>Er det for tidligt, at fjerne begrændsninger, og hvor meget skal der
laves?
Nej, det er i rimelig tid.. Man plejer at sige, at efter 1000 km. må man
tune den - eller selvfølgelig ikke efter loven..

> Jeg ved det med udstødningen, men der er vist noget med en ring og et
andet
> topstykke, eller er jeg helt galt på den?
Det er nemlig helt rigtigt.. Du skal se om du kan skaffe et topstykke
fra en BigMAx.. Og ringen sidder i vario.

http://www.kandu.dk/

Fra : DadelTramper

Dato : 19-07-03 08:26

Tjek hjemmesiden: http://www.fantic.dk/html/hot50.html

Følger du den vejledning kører den et sted mellem 65-75 km/t.

Word of advice - skrot den gamle potte og køb en Technigas Basic - der
sidder en plombe i den, men få et værksted til at fjerne den (tager dem 1
minut).

http://www.thansen.dk/product.asp?c=155742893&n=282590222&pn=809801299

Med den potte kører den de benævnte 65-75km/t og den larmer meget mindre
end den originale.

/DadelTramper