Q: install / uninstall fejl med Norton Sec~
Fra : DeBoss

Dato : 18-07-03 19:47

Hav tålmodighed.. Jeg mangler virkelig hjælp med dette program

Programmet er købt for 200kr via TDC's hjemmeside..
Installationen blev kørt, og alt så korrekt ud.. Derefter var maskinen
åndeløst langsom, og Norton pakken fejlede og kunne ikke starte op..

Jeg ville gerne afinstallere programmet men prøver jeg på det, siger den at
der skal være en "Norton Internet Security-konto med administratoradgang
logget på for at fjerne produktet"..
Den fortæller så at jeg skal starte Norton Internet Security fra Start og
logge på.. Programmet findes bare ikke under start..

Det samme sker hvis jeg prøver at installere programmet igen oveni.. Så
prøver den selv at afinstallere, og kommer med samme besked..

Jeg sad i 3 timer og rodede med at fjerne programmerne fra registry, og
computeren kører fint nu (hastighedsmæssigt), men den fremkommer med en fejl
at Norton ikke kan startes, og man trykker OK.... Den kunne jeg sikkert
godt fjerne gennem registry hvis jeg tog mig tiden til det, men det største
problem er at firewall delen åbenbart også er aktiv på en eller anden måde,
da mail ikke virker.. hverken check eller send.. Den kommer med samme fejl
(tror det er error 10006) på port 25 og 110.. Jeg slog op på nettet og MKS
fortalte at det nok var noget firewall der blokerede, og at løsningen var at
åbne portene.. Men det kan jeg ikke da programmet ikke findes i start, og
jeg kan heller ikke finde noget der kan startes under folderen programmer..

Jeg håber VIRKELIG nogen kan fortælle mig hvordan jeg kan fjerne dette
program.. Det virker som så lidt, men uha det kan ødelægge!!!!

På forhånd tak
Dennis B
Struer
--
_________________________________

....Thank God I'm an atheist - Luis Bunuel

Fra : Kaare Fiedler Christ~

Dato : 18-07-03 20:16

<snip problemer med at afinstallere Norton Internet Security>

Du oplyser ikke versionen af produktet. Men måske kan dette hjælpe:

http://service1.symantec.com/SUPPORT/nip.nsf/docid/2001090510510636?Open&src=sg&docid=2002100403452936&nsf=nip.nsf&view=735050b77b1fcece88256bc7005c3bc6/bfc5401e9a00857965256c47007a4287?opendocument&sone=nis_2003_tasks.html&stg=3&prod=norton%20internet%20security&ver=2003%20for%20windows%202000/me/98/xp&base=http://www.symantec.com/techsupp/nis&dtype=&prod=Norton%20Internet%20Security&ver=2003%20for%20Windows%202000/Me/98/XP&osv=&osv_lvl=

Ellers er der ret gode supportsider hos symantec. Det er klart værd at
gå igennem.

Hilsen
Kåre
--
Kaare Fiedler Christiansen fiedler@daimi.au.dk

2b|~2b == -1

Fra : Mikkel Clausen

Dato : 19-07-03 10:28

"DeBoss" <Dennis@SPAM_BLOCKbitnisse.dk> skrev i en meddelelse
> Hav tålmodighed.. Jeg mangler virkelig hjælp med dette program

> program.. Det virker som så lidt, men uha det kan ødelægge!!!!

Her er et link til Symantecs hjemmeside, hvor du kan downloade et værktøj
til fjernelse af Norton Internet Security:

http://service1.symantec.com/SUPPORT/nip.nsf/docid/2001090510510636

/MC

Fra : DeBoss

Dato : 22-07-03 20:21

I skal begge have så ufattelig mange tak...
Jeg har ikke prøvet om det virker, da jeg ikke har været hos "offeret"
endnu, men efter teksten på siden er det nøjagtig det jeg mangler..

Jeg har ikke oplyst version, fordi jeg ikke aner det og de papirer han
havde, tog jeg ikke med hjem...

Tak igen..
Mvh Dennis