Åbne password beskyttet database
Fra : Henrik

Dato : 18-07-03 18:13

Jeg har lavet en database i Access 2000 og sat kodeord på den. Databasen
skal distribueres sammen med mit VB6-program. Hvordan connecter jeg til
databasen med kodeordet?

/Henrik

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 21-07-03 08:08

On Fri, 18 Jul 2003 19:13:10 +0200, "Henrik" <sorry@noemail.dk> wrote:

>Jeg har lavet en database i Access 2000 og sat kodeord på den. Databasen
>skal distribueres sammen med mit VB6-program. Hvordan connecter jeg til
>databasen med kodeordet?
>
>/Henrik

Prøv at kigge på:

Set db=ws.OpenDatabase
("C:\FilNavn.mdb", Options:=True,ReadOnly:=True,Connect:=";pwd=test")

pwd er password.

/Hans

Fra : Henrik

Dato : 22-07-03 15:34

> Prøv at kigge på:
>
> Set db=ws.OpenDatabase
> ("C:\FilNavn.mdb", Options:=True,ReadOnly:=True,Connect:=";pwd=test")

Virker perfekt - tak

/Henrik