Træf Esbjerg
Fra : Karsten Olesen

Dato : 01-04-01 19:16

http://hjem.get2net.dk/RoadRiders/page5.html
http://hjem.get2net.dk/RoadRiders/page6.html

...har ikke selv MC men vil dog ned og SE...er det
vitterligt 1 år siden der var så megen "ballade" om een som
ræsede afsted ???

MVH

Fra : Armand

Dato : 02-04-01 02:28

Karsten Olesen <gakke@email.dk> skrev i en

> ..har ikke selv MC men vil dog ned og SE...er det
> vitterligt 1 år siden der var så megen "ballade" om een som
> ræsede afsted ???

Næh! Det var omkring et fjols som lod sig inspirere af alle
wheelie-kongerne, uden dog selv at kunne, og derved endte ude midt
iblandt tilskuerne

--
Armand.

Fra : Mads Lund

Dato : 02-04-01 08:01

> Næh! Det var omkring et fjols som lod sig inspirere af alle
> wheelie-kongerne, uden dog selv at kunne, og derved endte ude midt
> iblandt tilskuerne

Samt ca en håndfuld andre (vist fra samme klub) som kunne hente deres cykler
fra genopbygning nogle uder senere. Hvilket bringer minder frem om en ZX12
motor fra et af styrtene, som praktisk talt var købt, men pga af kawa
danmarks stejlen angående genopbygnig med en tysk 12'er blev planerne
forpurret ;-(

Mads Lund
Ninja9RT (som kunne være ret sjov i en Ninja12RT udgave)

Fra : PHK

Dato : 08-04-01 20:23

"Karsten Olesen" <gakke@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> ..har ikke selv MC men vil dog ned og SE...er det
> vitterligt 1 år siden der var så megen "ballade" om een som

Jeg var der ikke sidste år - og jeg kommer heller ikke i år. Og jeg er helt
på skideren, fordi jeg kan ikke se hvad ovenstående links henviser til fordi
jeg er off-line - men jeg kender ham der blev tromlet ned sidste år. Var ude
at se til ham på hospitalet - der var en grund til at han var kommet derud!
Hans ansigt var svulmet op og der var nogen der sagde at han ikke kunne
klare en tilsvarende tur en gang mere.

Hans sag har ikke været i retten endnu.

--
_