E-Mail
webnoob 5265
Agent og ny grupper
Fra : LinaK

Dato : 18-07-03 12:50

Jeg har glemt hvordan jeg får Agent til at automatisk hente ny grupper
fra serveren.

Tror nok at der er under General Preferences, og fanebladed Newsrc.
Men når jeg slår den til at hente ved startup, kommer den op med en
box der siger at 'The newsrc file may not be blank'.

Okay, så jeg skal altså browse mig frem til en fil, men hvilken?

Kiggede under Help, men jeg kan stadig ikke hitte ud af det.

Lina

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 18-07-03 12:57

On Fri, 18 Jul 2003 13:49:41 +0200, LinaK <keepingspam@way.com> wrote:

>Jeg har glemt hvordan jeg får Agent til at automatisk hente ny grupper
>fra serveren.

Online - Get New Groups
Flemming Jacobsen
(Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)

Fra : LinaK

Dato : 18-07-03 13:16

Ja, nu føler jeg mig først rigtig blond, LOL

Mange tak )

Lina

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-07-03 13:15

LinaK skrev:

>Jeg har glemt hvordan jeg får Agent til at automatisk hente ny grupper
>fra serveren.

Sæt en knap til det på din værktøjsbjælke:

Options - Menus and Toolbars - Toolbars:

Vælg "Window: Browser" og find under Commands dem der starter med
"Online". Find til sidst "Online Get New Groups" og dobbelklik.
OK - og knappen er på bjælken.

Ved at nørkle lidt frem og tilbage, kan du finde ud af at flytte
den hen et smart sted. Det kan faktisk godt betale sig at designe
alle bjælkerne selv.

Hele min knap-opsætning kan studeres her:

   http://lundhansen.dk/bertel/agent/opt_menu.htm

--
Bertel

Fra : LinaK

Dato : 18-07-03 13:17

Wow... mange tusind tak ))

Lina

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 18-07-03 14:39

Således skrev LinaK <keepingspam@way.com> i
dk.edb.internet.software.mail+news Fri, 18 Jul 2003 14:17:21 +0200:

>Wow... mange tusind tak ))

Alternativt, fjern alle knapperne og brug tastatur-genveje.

Alt+O, N : Nye headers i abbonerede grupper

Alt+O, H, Nye headers i de(n) gruppe(r), du har markeret

Alt+O, A : Hent *alle* indlæg i de(n) gruppe(r), du har markeret

Alt+O, G: Hent nye grupper¨

Alt+O, R : Genopfrisk din gruppeliste.

Der kan findes flere genveje i hjeælpefilen, Tryk F1, Søg og skriv
"Keyboard shortcuts"
Knud
--
People are more violently opposed to fur than leather,
because it's safer to pick on rich women than biker gangs

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-07-03 20:11

In dk.edb.internet.software.mail+news, Knud Winckelmann wrote:

>Alternativt, fjern alle knapperne og brug tastatur-genveje.

Jep, det er (også?) min konfiguration. Ved du, eller nogle andre, om
de har planer om at lave "pænere" genveje i version 2? Det er lidt
irriterende, at man skal trykke på så mange knapper, men man vænner
sig selvfølgeligt til det.

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-07-03 20:12

In dk.edb.internet.software.mail+news, Lars Stokholm wrote:

>Det er lidt irriterende, at man skal trykke på så mange knapper

Ups, jeg mente "taster", ikke "knapper".

Fra : Peter Loumann

Dato : 18-07-03 21:03

On Fri, 18 Jul 2003 21:10:43 +0200, Lars Stokholm <monospam@mail.dk>
wrote:

>Ved du, eller nogle andre, om
>de har planer om at lave "pænere" genveje i version 2?

Det har vist kun rent teoretisk interesse. Eller kommer den Snart
(tm)? Det tyder ikke meget på der sker noget

http://www.forteinc.com/news/bulletin.php?id=agent20progress.php

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-07-03 22:41

In dk.edb.internet.software.mail+news, Peter Loumann wrote:

["Rigtige" tastaturgenveje]

>Det har vist kun rent teoretisk interesse.

Hvad mener du?

>Eller kommer den Snart (tm)? Det tyder ikke meget på der sker noget

Nej, man må have tålmodighed som Agent-bruger.

Fra : Poul Erik

Dato : 19-07-03 13:30

On Fri, 18 Jul 2003 22:02:56 +0200, Peter Loumann <peloda@tiscali.dk>
wrote:

>Det har vist kun rent teoretisk interesse. Eller kommer den Snart
>(tm)? Det tyder ikke meget på der sker noget
>
>http://www.forteinc.com/news/bulletin.php?id=agent20progress.php
Lidt sker der da.

Forte will begin beta trials on July 16, 2003 for its new Agent
Premium News (APN) offering. More than 200 Agent customers, including
many current premium NNTP service users covering a wide range of
service offerings, will take part in the beta trials. These trials
will last approximately one month and will allow Forte to evaluate
service levels and customer satisfaction.

Poul Erik

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.dk