Tomb Raider filmen - cameos af Sara Pezzin~
Fra : Fenris

Dato : 01-04-01 19:02

Ifølge rygterne optræder de to navne på rollelisten til TR-filmen.

For de der ikke følger med i dén verden:
Rettighederne til tegneserieudgaven af Lara Croft ejes af Top Cow Comics,
som flittigt har flettet deres egen kreation, Sara Pezzini - hovedpersonen
i Witchblade, ind i Lara's eventyr. Senest har en af deres andre heltinder,
Aspen Mathews fra Fathom, fuldendt trioen.

Witchblade blev for nyligt filmatiseret til den amerikanske netværkskanal
TNT, der siden har bestilt en TV-serie baseret på filmen. Sara Pezzini
spilles i begge tilfælde (formidabelt) af Yancy Butler.
Yancy skulle ifølge rygterne for nyligt have kommenteret Angelina Jolies
præstation som Lara Croft, og bl.a. have sagt at England var "Bloody Cold".

Ja, jeg klapper i hvert fald i mine små glade hænder

--
Thomas Hejl Pilgaard | All Your Base Are Belong To Us