Ingen NGs
Fra : Ole Larsen

Dato : 18-07-03 04:35

Efter at have install. ADSL (tiscali) viser det sig, at jeg ikke kan
hente/læse/skrive til tiscali newsgrupper som jeg kunne med min 56K-dial up
opkobling hos tiscali. Men jeg kan hente/læse/skrive til nyhedsgrupperne hos
sunsite. Sunsite har blot ikke udenlandske eller binære.

Er forklaringen på dette, at portene 25 og 119 på den bredbåndsforbindelse
jeg har, ikke er åbne.
Eller skyldes det det forhold, at min NNTP-posting-host er TDC (læs min
header).
http://www.tiscali.dk/privat/broadband/info/
--
Mvh,
Ole

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-07-03 05:44

"Ole Larsen" <oleNOSPAMtan@nospam.dk> skrev :

>Eller skyldes det det forhold, at min NNTP-posting-host er TDC (læs min
>header).

Har du prøvet at bruge TDCs newsserver, som jeg har foreslået
tidl.?

For så er det jo tilfældet.

Undrer mig iøvrigt meget over at det skulle være
Tiscaliopkobling, når der står at du poster gennem TDC.

Her finder du da langt de fleste grupper.

Spørgsmålet har intet med internet.software.mail+news at gøre, så
der er sat fut til news:dk.edb.internet.udbydere.xdsl, hvor svar
herpå bringes.
--
Knud

Fra : Ole Larsen

Dato : 18-07-03 07:40

> Har du prøvet at bruge TDCs newsserver, som jeg har foreslået
> tidl.?

Ja, men uden held

> Undrer mig iøvrigt meget over at det skulle være
> Tiscaliopkobling, når der står at du poster gennem TDC.

Den er købt hos Tiscali