Besøg på hjemmeside hvert 20. min
Fra : Anders Lorentzen

Dato : 17-07-03 23:15

Hey
Jeg får fra adresserene prosie1.acn.pl, prosie2.acn.pl osv.. optil
prosie9.acn.pl besøg på min hjemmeside hvert 20. min.
Det er altid kl xx.02, xx.22 og xx.42. Det har stået på i 2 dage og kun om
aftenen.

Jeg kan ikke umiddelbart se noget i Logen for ISS, men jeg kan se det på min
tracking side:
http://extremetracking.com/open;unique?login=mcmuffin

Hvor kommer de besøg fra?

mvh
Anders Lorentzen

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 18-07-03 04:04

Anders Lorentzen skrev:

> [...]
> xx.02, xx.22 og xx.42. Det har stået på i 2 dage og kun om aftenen.
> Jeg kan ikke umiddelbart se noget i Logen for ISS, men jeg kan se det

Hvis jeg kunne polsk, ville jeg gætte på at prosie er den polske be-
tegnelse for proxy.

Hvad mener du med at du ikke kan se noget i loggen til IIS?

Har du ikke opsat IIS til hvad den skal logge?

Hvis du ikke har læst manualen til IIS endnu, kan jeg da kun anbefale
dig at gøre det. Mens du gør det, kan jeg anbefale dig at køre IIS
Lockdown Tool fra Microsoft:

Fra : Anders Lorentzen

Dato : 18-07-03 09:23

Peder Vendelbo Mikkelsen wrote:

> Hvis jeg kunne polsk, ville jeg gætte på at prosie er den polske be-
> tegnelse for proxy.

Jep, det betyder Proxy

> Hvad mener du med at du ikke kan se noget i loggen til IIS?

Jeg kan ikke se besøgene i loggen.. den er sat korrekt op.

Mens du gør det, kan jeg anbefale dig at køre IIS
> Lockdown Tool fra Microsoft:

Det prøver jeg..

mvh
Anders

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 18-07-03 12:29

Anders Lorentzen skrev:

> Jeg kan ikke se besøgene i loggen.. den er sat korrekt op.

Hmm, logfilen er altså tom?

Du er vel godt klar over at der laves en ny logfil hver dag?

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 18-07-03 11:41

Peder Vendelbo Mikkelsen wrote:

> Hvis jeg kunne polsk, ville jeg gætte på at prosie er den polske be-
> tegnelse for proxy.

Hvis du kunne polsk behøvede du ikke gætte..

--
Hygge..
Thomas ..der lige tøffer videre med sin trækvogn..

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 25-07-03 13:42

Anders Lorentzen wrote in dk.edb.sikkerhed:

[...]

> Hvor kommer de besøg fra?

Jeg gætter på at dine sider på IIS'en er statiske hvorfor proxy'en ikke har
et voldsomt stort behov for at opdatere dem i forhold til sin lokale cache
hvorimod din tracker er temmelig dynamisk (det afhænger bl.a. af noget med
expire-time og ting) og proxy'en så kun kigger på din side med sjældne
mellemrum men ret ofte opdatere dit tracker-billede.
Hvorfor den gør det på de obskure tidspunkter skal jeg ikke kunne svare
på...

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://henrik.boegh.net/geek/usenet.html

"Hold kæft det ondt det her"
-- Uffe Rørbæk Madsen som Benny Jensen i 'The Julekalender'