Bestemt slags trusser
Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 17-07-03 18:48

Kære NG

Jeg ved ikke om det er det rigtige sted at spørge om dette men jeg våger
pelsen .

Jeg har i den lokale Kvickly set at de har nogle G-streng trusser (af
thong typen) til salg der har sådan en "blankt" skær over sig, samtidigt
med at de er glatte at rører ved. problemet er bare at de ikek lige
fører dem i de farver jeg er interesseret i

Er der nogle der ved om der er nogle forretninger både rigtige og
forretninger på nettet der fører nogle trusser magen til i udseende
angående blankhed?. Jeg kan pålyse at de trusser der kan købes i Kvivkly
består af 97% Polyamid og 3 % Elasthan.

Trusserne jeg leder efter skal være enten sorte eller røde, om det er
Thoing eller String type er lidt ligegyldigt. Hvis at det er muligt at
købe matchende Bh'er til trusserne er det en fordel, BH'er bør da helst
være uden "indlæg" i det omfang at det kan lade sig gøre.

Ved godt at det er en noget længere omgang men håber da at der er nogle
der er villige til at hjælpe mig.
Flemming Jacobsen
(Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 17-07-03 19:18

"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> wrote in message

> [...]
> forretninger på nettet der fører nogle trusser magen til i udseende
> angående blankhed?. Jeg kan pålyse at de trusser der kan købes i Kvivkly

Det eneste, jeg umiddelbart kunne finde på, var at blade lidt i det nyeste
katalog fra Ellos, som har en internetbutik på www.ellos.dk. Dog ved jeg
ikke noget særligt om dameundertøj.

Det, jeg umiddelbart kunne finde, som kommer nærmest dine krav, er push-up
bh og g-streng trusser af 93% polyamid og 7% elastan. Begge dele fås i sort
(udover lyslilla og vanille) til henholdsvis 149 og 69,50 kr. Trusserne har
bomuldsforet skridt.

Da du kan få brug for nogle varenumre fra Ellos for at kunne benytte deres
internetbutik, vil jeg give dig følgende to numre:
Push-up bh, a-skål, sort: 617-2282
G-streng, sort: 629-4982

I øvrigt vil jeg (naturligvis) anbefale dig at bestille et katalog. Det
nyeste katalog er på 560 sider, og indeholder også herretøj.

Med venlig hilsen
Børge
--
Denne meddelelse udtrykker kun mine egne synspunkter og de facts, jeg
kender.

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 17-07-03 19:48

On Thu, 17 Jul 2003 20:18:12 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brahbech@post8.tele.dk> wrote:

> [...]
>(udover lyslilla og vanille) til henholdsvis 149 og 69,50 kr. Trusserne har

og det har en blank overflade ?

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 17-07-03 20:41

> og det har en blank overflade ?

Ja:

http://www.ellos.dk/base/associatedproducts.asp?productid=115291&categoryid=
000001475&start=1&type=C

Det er selvfølgelig ligegyldigt, når du ikke vil have en push-up.

Jeg kan også foreslå dig selv at undersøge Jubii¨s relevante links:

http://shopping.jubii.dk/shopping/Toej_og_Skoenhed/Undertoej/

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 17-07-03 20:48

On Thu, 17 Jul 2003 21:40:48 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
> [...]

>"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> wrote in message
>
>Jeg kan også foreslå dig selv at undersøge Jubii¨s relevante links:

Det kan tage lang tid, og havde lidt håbet på at der var nogle der havde
nogle praktiske erfaringer med nogle forretninger

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 17-07-03 19:57

>Da du kan få brug for nogle varenumre fra Ellos for at kunne benytte deres
>internetbutik, vil jeg give dig følgende to numre:
>Push-up bh, a-skål, sort: 617-2282

Bh'en skal ikke være push-up og en a-skål er lidt for lille

Fra : PerX ...

Dato : 18-07-03 11:41

In article <mpndhvkon01pspvbotfpa92qtchagsdpj5@4ax.com>,
"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> says...
> Jeg kan pålyse at de trusser der kan købes i Kvivkly
> består af 97% Polyamid og 3 % Elasthan.

Ah, det er en god blanding der *G*

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 18-07-03 12:17

On Fri, 18 Jul 2003 12:41:13 +0200, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

>In article <mpndhvkon01pspvbotfpa92qtchagsdpj5@4ax.com>,
>"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> says...
>
>Ah, det er en god blanding der *G*

Hvad mener du?

Fra : PerX ...

Dato : 19-07-03 12:13

In article <eplfhvs4dvot9s3im6ep3vfsg64pibht43@4ax.com>,
"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> says...

> Hvad mener du?

At så vidt jeg husker er det en god blanding.

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 18-07-03 16:57

On Thu, 17 Jul 2003 19:47:48 +0200, "Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam
Frabedes]@tnfs.dk> wrote:

> [...]
>være uden "indlæg" i det omfang at det kan lade sig gøre.
>
>Ved godt at det er en noget længere omgang men håber da at der er nogle

Nogle der er i stand til at hjælpe? BH'en skal som sagt ikke være af
pushup typen, og g-streng må både være af Thong og string typen.

Fra : Anita

Dato : 18-07-03 17:55

"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> skrev

> Nogle der er i stand til at hjælpe?

Du må selvf. selvom hvordan du skriver, men du har tendens til at spørge til
den samme ting 3-4 gange. Hvis folk ikke svarer på dit første indlæg, bliver
de jo ikke pludseligt klogere ved at du spørger igen.

> BH'en skal som sagt ikke være af
> pushup typen, og g-streng må både være af Thong og string typen.

Har du overvejet at gå ud og kigge i nogle butikker?

Det er hvad jeg gør når jeg eftersøger nyt undertøj, og jeg plejer da som
regel at finde noget jeg kan lide.

Venligst Anita

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 18-07-03 18:02

On Fri, 18 Jul 2003 18:55:26 +0200, "Anita" <anita@*slet*stofanet.dk>
wrote:

> [...]
>den samme ting 3-4 gange. Hvis folk ikke svarer på dit første indlæg, bliver
>de jo ikke pludseligt klogere ved at du spørger igen.

Går bare ud fra at nogle folk enten ikke ser indlæget eller at det
bliver tabt i alt den anden trafik her i gruppen

>Har du overvejet at gå ud og kigge i nogle butikker?
>
>Det er hvad jeg gør når jeg eftersøger nyt undertøj, og jeg plejer da som
>regel at finde noget jeg kan lide.

Er forsøgt og kun en forretning her hvor jeg bor har det (Kvivckly) og
der har de ikke matchende Bh'er andet ned hvis man vælger Lemongrøn som
farve og da min kærestes yndlingsfarver er sort og rød vil jeg som sagt
foretrække at kunne finde undertøj i de farver.

Fra : Anita

Dato : 18-07-03 20:11

"Thunderbird[7100]" skrev

> Går bare ud fra at nogle folk enten ikke ser indlæget eller at det
> bliver tabt i alt den anden trafik her i gruppen

Det tror jeg nu ikke du behøver være bange for. Jeg tror der er mange
herinde, der læser de fleste indlæg, og som blot kommenterer når de har
noget at byde ind med.

> [...]
> farve og da min kærestes yndlingsfarver er sort og rød vil jeg som sagt
> foretrække at kunne finde undertøj i de farver.

Nu er Kvickly måske heller ikke liige stedet at shoppe undertøj. Hvis det er
det bedste bud i din by, er det vist på tide at tage på shoppingtur i
nærmeste lidt større by - ta' kæresten med, så er du sikker på at det passer
og I får en hyggelig tur ud af det

Venligst Anita

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 18-07-03 20:12

On Fri, 18 Jul 2003 21:11:06 +0200, "Anita" <anita@*slet*stofanet.dk>
wrote:

> [...]
>nærmeste lidt større by - ta' kæresten med, så er du sikker på at det passer

Bor i Vejle og ved pr erfaring at Fredeiricia er lige så ilde udrustet
ud i den stil undertøj . Ligeså snart at det skal have en blankt
overfalde så er det meget sværere at finde noget der kan bruges .

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 18-07-03 21:06

> Bor i Vejle og ved pr erfaring at Fredeiricia er lige så ilde udrustet
> ud i den stil undertøj . Ligeså snart at det skal have en blankt
> overfalde så er det meget sværere at finde noget der kan bruges .

Det kan da ikke passe, der ikke er mange butikker med sådanne varer i Vejle.
Hvis jeg skulle foreslå en større by i forhold til din by, ville jeg nærmere
tænke på Århus end Fredericia, og uden at vide det, vil jeg tro, Magasin
kunne være et godt bud.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 18-07-03 22:55

On Fri, 18 Jul 2003 22:06:00 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brahbech@post8.tele.dk> wrote:

>"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> wrote in message

>Det kan da ikke passe, der ikke er mange butikker med sådanne varer i Vejle.

Dem der er i Vejle fører ikke undertøj der er "blankt" og jeg ved det
for jeg var været en tur rundt i samtlige af dem uden held.

>Hvis jeg skulle foreslå en større by i forhold til din by, ville jeg nærmere
>tænke på Århus end Fredericia, og uden at vide det, vil jeg tro, Magasin
>kunne være et godt bud.

Men det har mig og tøzen også snakket om som værende en mulighed, altså
at smutte en tur i gågaden i Århus.

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 19-07-03 01:44

Thunderbird[7100] skrev:

> Men det har mig og tøzen også snakket om som værende en mulighed,
> altså at smutte en tur i gågaden i Århus.

Når i kommer ned til Magasin, så hop lige over vejen og kig ind til
Lace lingeri:

Jeg har ikke set den omtale artikel fra Kvickly (eller hvad de hedder
i denne uge), men dette snager muligvis derhenad (selvom der er indlæg
i BHen, men det kan vel tages ud?):

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 19-07-03 09:48

On Sat, 19 Jul 2003 02:44:04 +0200, "Peder Vendelbo Mikkelsen"
<pedervm@myrealbox.com> wrote:

> [...]
>
>Jeg har ikke set den omtale artikel fra Kvickly (eller hvad de hedder
>i denne uge), men dette snager muligvis derhenad (selvom der er indlæg

LAce Lingeri er også den eneste forretning hvor at jeg enten videre har
været heldig med at finde noget det "matcher" i selve stilen. Men at
finde noget der også matcher i farven så begynder det at blive svært

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 19-07-03 09:49

Men desværre så er de 2 "modeller" du har fundet et par numre for store
da min kæreste bruger C skål og de 2 nævnte modeller "kun" fåes i D+
skål.

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 19-07-03 21:17

Thunderbird[7100] skrev:

> Men desværre så er de 2 "modeller" du har fundet et par numre for
> store da min kæreste bruger C skål og de 2 nævnte modeller "kun" fåes > i
D+ skål.

Du er sku krævende.

Chantelle Impulsion fåes fra b til e, dette link er bedre:

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 20-07-03 10:32

On Sat, 19 Jul 2003 22:16:39 +0200, "Peder Vendelbo Mikkelsen"
<pedervm@myrealbox.com> wrote:

>D+ skål.
>
>Du er sku krævende.

Undskyld mange gange da.

Fra : wesen

Dato : 26-08-03 11:44

Krævende eller ej. Jeg finder diskussionen og de mange links og
adresser meget inspirerende. Mange tak!

mvh/yours wesensteen
Required by TDC's antispamfilter
Required by TDC's antispamfilter

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 19-07-03 08:49

> Men det har mig og tøzen også snakket om som værende en mulighed, altså
> at smutte en tur i gågaden i Århus.

Egentlig kom jeg til at tænke på, at det også kan være relevant at gå i en
anden retning, hvis I ikke finder noget skinnende undertøj i gågaderne. Dog
må jeg tage det forbehold, at det er længe siden, jeg har været på
strækningen mellem banegården og Frederiks Allé i Århus, så jeg ved ikke, om
butikken Paradis stadig eksisterer. Det er (eller var) en sex-butik.

Med venlig hilsen
Børge