Veteran Skylon
Fra : Ole Heegaard

Dato : 17-07-03 10:13

Hej
Jeg har en Skylon knallert med rund tank. Tror det er e årg 1954-1959. Pæn
stand skal have nye dæk og kæde.
Hvad kan den indbringe af penge ??
Ole

Fra : Hekto

Dato : 17-07-03 10:23

In article <3f16688d$0$5150$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
ole@ohdata.dk says...
> Hej
> Jeg har en Skylon knallert med rund tank. Tror det er e årg 1954-1959. Pæn
> [...]
Det kommer ret meget an på standen. Er lakken original o.s.v.
Har du nogle billeder du kunne lægge på binaer.motor.dk?
--
Brian/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi lave en Pizza-racer???? (En Italo-freaket Japs'er)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Ole Heegaard

Dato : 17-07-03 11:01

Den er i meget god stand, men lakken er ikke original. Der mangler logo på
tanken. Mener det er en Skylon Swing årg. 57´ Jeg har lagt billeder ud på
dk.binaer.motor.

Mvh
Ole

Fra : Hekto

Dato : 17-07-03 11:25

In article <3f167582$0$32429$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
ole@ohdata.dk says...
> Den er i meget god stand, men lakken er ikke original. Der mangler logo på
> tanken. Mener det er en Skylon Swing årg. 57´ Jeg har lagt billeder ud på
> dk.binaer.motor.

Du har selvfølgelig været rundt på nettet?
http://www.veteraner.dk/skylon.html#

Det er lidt svært med lakken; men mon ikke den kunne indbringe 3-5.000
kr. hos en liebhaver?

Fra : Carsten Jensen

Dato : 17-07-03 12:03

Jeg byder da gerne 1000 kr.

Carsten

Fra : Ole Heegaard

Dato : 17-07-03 12:30

Tak for budet, men jeg tror vi skal højere op
Ole

Fra : Floatin

Dato : 17-07-03 20:28

1200 budt

Fra : Svend Rasmussen

Dato : 18-07-03 19:53

Hej i gruppen.
Den ser regulær ud, men trænger dog til en kærlig hånd. I nyrestaureret
stand er den nok ca. 4500 værd og fra denne pris kan man så trække det, der
skal laves. Som den står er den nok 22-2400 værd. Jeg har selv en Quickly i
næsten perfekt original stand, den gav jeg 2800 for og har siden ofret lidt,
så den nu står mig i ca. 3500. Gamle knallerter er ikke i skyhøje priser,
det gør heller ikke så meget, for så kan flere være med.
Hilsen Svend.
Ole Heegaard <ole@ohdata.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f16688d$0$5150$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...