E-Mail
webnoob 5265
[Outlook 2000] Flytning af postfil
Fra : Steen Eiler Jørgense~

Dato : 16-07-03 20:02

Jeg har al min post liggende i en .pst-fil på C-drevet, hvor der efterhånden
ikke er særlig meget plads. Hvad kan jeg gøre? Kan jeg flytte filen over på
et drev, hvor jeg har plads, og fortælle Outlook det? Oder was?

--
Steen Eiler Jørgensen
"Time has resumed its shape. All is as it was before.

Fra : Thomas Madsen

Dato : 16-07-03 21:24

Steen Eiler Jørgensen skrev:

> [...]
> efterhånden ikke er særlig meget plads. Hvad kan jeg gøre? Kan jeg
> flytte filen over på et drev, hvor jeg har plads, og fortælle

Det er faktisk meget nemt. Du lukker Outlook og flytter filen.
Så genstarter du Outlook som starter med at sige at den ikke kan
finde *.pst-filen. Den viser samtidig også en Browse-knap som du
kan klikke på og derefter klikke dig frem til mappen hvor den
befinder sig nu. Når *.pst-filen er fundet og markeret så klikker
du på OK og så kører Outlook igen.

Madsen.

Fra : Steen Eiler Jørgense~

Dato : 18-07-03 21:29

Thomas Madsen wrote:

> [...]
> kan klikke på og derefter klikke dig frem til mappen hvor den
> befinder sig nu. Når *.pst-filen er fundet og markeret så klikker

Bingo. Det virker. Du er genial. Atter engang 1.000 tak