Camping i Husum
Fra : Per Nielsen

Dato : 16-07-03 17:48

Hej
Er der nogen der kender nogle campingpladser i eller nær Husum i Tyskland
da vi vil der ned i uge 31,så regner vi med at vi tage en afstikker til
Fredrichstadt og Helgoland

--
MVH
Per Nielsen

Fra : PT

Dato : 16-07-03 22:33

Hej

Der en en fin campingplads i Frederichstadt (Lige ned til diget - Pragtfuld
udsigt - Byen er helt klart et besøg værd!). Kør af hovedgaden i sydgående
retning - Lige bag ved Esso (servicestationen) - Tankbestyren /
Campingpladsejeren taler udemærket dansk!

m.v.h. - Peter Toft

Alletiders Morgenmusik.
Danmarks største repertoire!
Rød løber og flag medbringes!
www.morgenmusikken.dk
kontakt@morgenmusikken.dk

Fra : Bente Jørgensen

Dato : 17-07-03 01:05

"PT" <petit@mobil.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> retning - Lige bag ved Esso (servicestationen) - Tankbestyren /
> Campingpladsejeren taler udemærket dansk!

Ja men det var jo lige den jeg også ville anbefale.

Da jeg var der sidst kunne man bl.a. sejle med et lille skib fra
campingpladsen til by-centrum.
Campingpladsen er ikke det store sus, men der er hvad der skal være,
beliggenheden i forhold til Friderichstad er rigtig god, det er også
central for ture.
Hvis man vil se en Tysk ferieby som den er bedst er Sct. Peter på Eidersted
halvøen et besøg værd. Garding som ligger på vejen der ud er også værd at
kikke på.

God tur.

Venlig hilsen

Bente Jørgensen

Fra : ferik

Dato : 17-07-03 09:09

"Per Nielsen" skrev d. 16-07-03 17:48 dette indlæg :
> [...]
Tyskland
> da vi vil der ned i uge 31,så regner vi med at vi tage en afstikker

Friedrichstadt camping, se
http://www.treenecamp.de/
dejlig plads i et skønt område, og så er den billig, lej evt. en
campingvogn
dernede, se priserne på linket
hilsen ferik

http://www.kandu.dk/

Fra : KTH

Dato : 17-07-03 16:02

"Per Nielsen" <per_n@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogen der kender nogle campingpladser i eller nær Husum i Tyskland
> da vi vil der ned i uge 31,så regner vi med at vi tage en afstikker til

her er et link til Friederichtstad camping, som jeg også kan anbefale:
http://www.treenecamp.de

MVH

Fra : Per Nielsen

Dato : 17-07-03 18:33

Hej
Tak for oplysningerne,det lader til at alle roser campingpladsen i
Fridrichstadt så nu har vi bestilt plads der og så håber vi at vejret er med
os.

--
MVH
Per Nielsen

Fra : ferik

Dato : 17-07-03 21:46

> [...]
Tyskland
> da vi vil der ned i uge 31,så regner vi med at vi tage en afstikker
Vi har været i Friedrichstadt mange gange, og så plejer vi at tage på
tur til
Bergenhausen (20 til 25 storkereder) Dannevirke, Tønning, Eider
Speerwerk,
(sluser) Kielerkanalen med sluserne ud mod det åbne hav, det er i
øvrigt
gratis at sejle over kanalen (forbehold for stavefejl)
hilsen ferik

http://www.kandu.dk/