Fotos fra Marsa Alam
Fra : Peter Kjær

Dato : 16-07-03 11:43

Hejsa,

Så har jeg fået soteret lidt i mine fotos fra de første 2 dage dernede. De
kan ses på
http://www.dacor.dk/WS_Content/ImageGallery/ThumbnailView.asp?iGalleryUnq=64

På nogle at billederne har jeg justeret lidt på lysforholdene, men håber i
kan lide dem :)

PS. Ved nærmere eftertanke er der vel ikke nogen der ser dem, for vi er vel
alle ude at dykker i dette perfekte vejr! :)

--
Ses,
Peter

Fra : Kim Adersen