S:Harness
Fra : kasper elsborg

Dato : 16-07-03 11:25

Jeg har et Diverite Transpac2 harness til salg. Grunden til dette er at
harnesset er mere til tec-dykning end den dykning jeg foretager mig.
Meget velholdt og ca 30 dyk.
Harnesset ink travel wing (14 L)=2500 kr
Ekstra Winge (recwing 23L)=1500 kr
Blylommer=500 kr
samlet 4000 kr.

kan evt ses her
http://www.dive-rite.com/products/bcd/transpac.htm

Fra : Tom Folkmann

Dato : 16-07-03 11:47

Hej Kasper,

Jeg byder 2.000 kr. for Transpac2 harnesset incl. recwing'en!

Under forudsætning af at Transpac2 harnesset er en størrelse jeg kan passe
(medum eller large).

Hvor befinder det sig henne?

Mvh. Tom Folkmann

Fra : kasper elsborg

Dato : 16-07-03 13:24

Hej Tom. Det er lige lidt nok... det er en sørrelse XL. til mandshøjde ca
175-190 cm høj... er i Århus.
jeg har ikke noget at bruge resten til, så derfor sælges det samlet elle
uden recwingen
ny pris er ca 6800 kr for det hele
desuden er der en ekstra utillity-lomme med..
mvh. Kasper

Fra : kasper elsborg

Dato : 16-07-03 17:58

For at undgå misforståelser, vil jeg sige at Recwinge eller blylommer ikke
sælges seperat!!!
så skulle det være på plads
...desuden kan Harnesset spændes ind til lille størrelse. Selve rygskjoldet
er samme størrelse, om det er en XL, L eller M.
Jeg bor i Århus, så hvis det har nogen interesse skal du være velkommen til
at kigge forbi og prøve den.

mvh. Kasper