Brugt Poseidon Triton
Fra : Mr.Jorgen

Dato : 16-07-03 10:54

Hej
Jeg har købt et brugt Poseidon Triton sæt hos Scuba Direct, der
annoncerer med disse brugte sæt. De sælges til 1995.- kr. Normal
prisen skulle ifølge Scuba Direct være ca. 13000.- kr.

Så læser jeg en meddelelse fra
http://www.dykcen.dk/html%20sider/Mainframes/udstyrsinfomainframe.html
at der er problemer disse regulatorer !!!

Er der nogen hér der kender noget til det ?
Og har jeg bare smidt 1995.- kr. ud ad vinduet ;-(

Sommerhilsen
Jørgen½

Fra : Henning

Dato : 16-07-03 16:50

On 16 Jul 2003 09:53:30 GMT, Mr.Jorgen <hall@jhall.dk> wrote:

> [...]
>annoncerer med disse brugte sæt. De sælges til 1995.- kr. Normal
>prisen skulle ifølge Scuba Direct være ca. 13000.- kr.

Har du en adresse på Scuba-direct? www.scuba-direct.com er vist ikke
den rigtige?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Henrik Skjærbæk

Dato : 16-07-03 17:25

prøv www.scubadirect.dk

--
Hilsen
Henrik Skjærbæk

Fra : P.

Dato : 23-07-03 08:14

Hej Jørgen
Du kan roligt tørre tårerne bort. Jeg har nu haft godt et par hundrede dyk
med mine Triton automater. De har aldrig voldt mig problemer. Du skal blot
huske at skylle dem med tryk på, når du har brugt dem. Et par rigtig gode
automater!!

Mvh
P.