Terminator-aften i Imperial mandag
Fra : Christian Poulsen

Dato : 15-07-03 20:27

Nogen der skal derind? T1, T2 og T3 i rap. Det bliver så godt.

Fra : Wass Up

Dato : 15-07-03 20:35

"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> wrote in message
> Nogen der skal derind? T1, T2 og T3 i rap. Det bliver så godt.

Jeg skal. D.21. kl. 11

Fra : PerX ...

Dato : 15-07-03 22:32

In article <bf1kon$6me$1@sunsite.dk>, deep@get2net.dk says...
> Nogen der skal derind? T1, T2 og T3 i rap. Det bliver så godt.

Det bliver så langt *G*

Jeg er ikke sikker på T3'eren tåler sammenligningen.

Desuden har jeg ikke hørt noget om det - ingen reklame ingen biletter
købt - så kan de lære det *G*

Fra : Kim Riber

Dato : 15-07-03 22:47

Jeps, Søndag fra 18,30 til 2,??. I Esbjerg. Det bliver så stort !!!!!

Fik, af Biodamen i Esbjerg, at vide, der kun er et ex. af T1 i så god en
kvalitet der kunne bruges til diverse marathons.

Kim Riber

Fra : Torben Simonsen

Dato : 15-07-03 22:57

"Kim Riber" <riber@yahoo.com> writes:

> Jeps, Søndag fra 18,30 til 2,??. I Esbjerg. Det bliver så stort !!!!!
>
> Fik, af Biodamen i Esbjerg, at vide, der kun er et ex. af T1 i så god en
> kvalitet der kunne bruges til diverse marathons.

Det samme gælder (så vidt jeg har hørt) T2. Begge disse kopier bliver
kørt rundt i landet af en kurer lørdag-søndag-mandag, hvilket er grunden
til at disse maraton'er ligger på forskellige tidspunkter i alle de
deltagende biografer.

--
-- Torben.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 15-07-03 23:32

On Tue, 15 Jul 2003 21:27:22 +0200, "Christian Poulsen"
<deep@get2net.dk> wrote:

>Nogen der skal derind? T1, T2 og T3 i rap. Det bliver så godt.

Jeg skal i Århus

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Lasse

Dato : 18-07-03 20:37

Hvornår er det i Aarhus? Info tak :)
Er der flere pladser?

Håber nogen ved noget, har ledt lidt selv efter det, uden held.

Lasse

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 18-07-03 21:06

On Fri, 18 Jul 2003 21:36:41 +0200, "Lasse" <lasse@cafeer.dk> wrote:

>Hvornår er det i Aarhus? Info tak :)
>Er der flere pladser?
>
>Håber nogen ved noget, har ledt lidt selv efter det, uden held.
>
>Lasse

19/7 - imorgen kl. 19 og der er pladser

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Lasse

Dato : 18-07-03 21:30

Viser de også T3 der?? Har den ikke først premiere i næste uge?

Lasse