Flyspil
Fra : PH123

Dato : 15-07-03 18:24

Nogen der kan et fedt flyspil (helst om 2. verdenskrig)
Det skal ikke være totalt simulator. Gerne lidt arcade agtig styring ala.
Star Wars: Rogue Squadron...

Fra : Gerner

Dato : 15-07-03 19:34

On Tue, 15 Jul 2003 19:24:06 +0200, "PH123" <peterXXXhoukjaerXXX@mail.dk> wrote
in dk.spil.computer:

>Nogen der kan et fedt flyspil (helst om 2. verdenskrig)

Det hedder flysimulator, og gruppen findes let.

--
Gerner aka Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID

Fra : klander

Dato : 15-07-03 21:06

"Gerner" <nospamadress@postkasse.dk> skrev i en meddelelse
> On Tue, 15 Jul 2003 19:24:06 +0200, "PH123" <peterXXXhoukjaerXXX@mail.dk>
wrote
> in dk.spil.computer:

> Det hedder flysimulator, og gruppen findes let.¨

Hvorfor fortæler du ham så ikke hvad gruppen hedder Gerner ?Ak Ja

Nååeee nu ved jeg det, du kender den heller ikke ;) Kun brok

Men den hedder dk.spil.computer.flysimulator

Mvh
Kurt

Fra : Nic

Dato : 15-07-03 21:09

> Det hedder flysimulator, og gruppen findes let.

Gerner - jeg er glad for dit indlæg - for så er det ikke dig de har anholdt i Mia-sagen

(ja, den var langt ude, men fuck du er da syg!)

Fra : Silver

Dato : 15-07-03 21:59

"Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Gerner - jeg er glad for dit indlæg - for så er det ikke dig de har
anholdt i Mia-sagen

> (ja, den var langt ude, men fuck du er da syg!)

LOL den var tæt på kanten, men nu er det jo gerner så fuck det..

Fra : ChrisStoffer

Dato : 15-07-03 22:01

"Gerner" <nospamadress@postkasse.dk> wrote in message
> On Tue, 15 Jul 2003 19:24:06 +0200, "PH123" <peterXXXhoukjaerXXX@mail.dk>
wrote
> in dk.spil.computer:

> Det hedder flysimulator, og gruppen findes let.

Nu søgte han altså efter et spil der var i retning af arkade genren, som er
ret modsat af hvad jeg forstår ved et rigtig fly sim. Jeg tror ikke du og
andre flysimulator entutiaster kalder det at spille, og hvis det skulle stå
til dig ville sikkert også være forbudt at have det sjovt imens man
"spiller" et hardcore fly sim. Så der er vel en forskel ik ;)

-Christian

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 15-07-03 22:11

ChrisStoffer wrote:
> [...]
> hvis det skulle stå til dig ville sikkert også være forbudt at have
> det sjovt imens man "spiller" et hardcore fly sim.

Faktisk ser rigtige flysimulator-entusiaster helst at man er rigtig sur,
imens man spiller en hardcore fly-sim. Gerner poster kun herinde for at
køre sig selv op til at lande en 747'er på Lyngbyvejen.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Gerner

Dato : 16-07-03 08:31

On Tue, 15 Jul 2003 23:00:31 +0200, "ChrisStoffer" <stofferdreng17@yahoo.dk>
wrote in dk.spil.computer:

>"Gerner" <nospamadress@postkasse.dk> wrote in message
>wrote

>Nu søgte han altså efter et spil der var i retning af arkade genren, som er

Nej, læs igen. Han skrev "arcade agtig styring", det er der 2 eller flere af jer
der tog fejl af. Desuden er indlægget postet i den rigitge gruppe, nemlig
flysimgruppen.

>ret modsat af hvad jeg forstår ved et rigtig fly sim. Jeg tror ikke du og
>andre flysimulator entutiaster kalder det at spille, og hvis det skulle stå

En flysimulator er et spil, lige som alle andre computerspil.

>til dig ville sikkert også være forbudt at have det sjovt imens man
>"spiller" et hardcore fly sim. Så der er vel en forskel ik ;)

Du må være fuld.

Fra : ChrisStoffer

Dato : 16-07-03 17:41

> [...]
> wrote in dk.spil.computer:
> Nej, læs igen. Han skrev "arcade agtig styring", det er der 2 eller flere

Hvis et spil har "arcade agtig styring" vil jeg også kalde det et arcade
spil

> Du må være fuld.

Jeg er sikker på du kunne sælge din gamle bedstemor, sådan som du prøver på
at argumentere, og finde fejl hos andre folk. Det holder bare ikke vand.

Christrix/Matrix

Fra : Hanne Petersen

Dato : 16-07-03 23:22

Gerner skrev i meddelelsen <1jv9hv4n52f81u7aqlh1rj2kcknncera94@4ax.com>...
> [...]
>Gerner aka Gerner
>http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID
>Fly online with real people, pilots and ATC

Fuck dig gerner dit fede svin, alle er trætte af dig, skrid med dig
forhelvede!!!!

Fra : Gerner

Dato : 17-07-03 08:38

On Thu, 17 Jul 2003 00:22:02 +0200, "Hanne Petersen"
<kasper_petersen2003@mail.tele.dk> wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>af jer

>stå

>Fuck dig gerner dit fede svin, alle er trætte af dig, skrid med dig

Smukt hannekasper.
ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 24-07-03 17:41

In dk.spil.computer, Gerner <nospamadress@postkasse.dk> says...
> En flysimulator er et spil, lige som alle andre computerspil.

Nej.

En flysimulator er en simulator, altså et forsøg på at efterligne
virkeligheden. Et spil er simpelt tidsfordriv beregnet for ren
underholdning.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : ChrisStoffer

Dato : 15-07-03 19:54

"PH123" <peterXXXhoukjaerXXX@mail.dk> wrote in message
> Nogen der kan et fedt flyspil (helst om 2. verdenskrig)
> Det skal ikke være totalt simulator. Gerne lidt arcade agtig styring ala.
> Star Wars: Rogue Squadron...

Hej

Hvis du leder efter flyspil om 2. Verdenskrig er Microsoft Combat Flight
Simulator 1 og 2 (CSF 1,2) og IL Sturmovik serien lige sagen. Men styringen
i CFS2 er meget realistisk, og det minder lidt om de andre fly sims som
Microsoft har lavet, hvor man næsten er nødt til at læse en tyk bog for bare
at lætte flyet Jeg har ikke prøvet Sturmovik endnu så det kan være at
det kan bruges.

Der er også et (relavtivt) gammelt spil hvor man flyver rundt i små fly inde
i huse lidt ala micromachines, og det vil jeg tro er lidt mere arcade
agtigt. Men jeg kan ikke huske havd det hedder, desværre. Ellers er der jo
Battlefield 1942 hvor man kan komme til at flyve, og køre i tank.

Mvh
Christian

Fra : Lars Lautrup

Dato : 15-07-03 20:07

"ChrisStoffer" <stofferdreng17@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> i huse lidt ala micromachines, og det vil jeg tro er lidt mere arcade
> agtigt. Men jeg kan ikke huske havd det hedder, desværre. Ellers er der jo

AirFix Dogfighter. Det er nu meget skægt..

Lars Lautrup (Fjern '-nowhere-' fra adresse ved svar)
www.geocaching.dk : Geocaching - en spændende sport for hele familien

Fra : Nic

Dato : 15-07-03 21:09

> AirFix Dogfighter. Det er nu meget skægt..

Jeps. Virker det i XP?

Fra : klander

Dato : 15-07-03 21:17

> Jeps. Virker det i XP?

Ja her ved mig gør det

Kurt

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 15-07-03 22:02

ChrisStoffer wrote:
> "PH123" <peterXXXhoukjaerXXX@mail.dk> wrote in message

Snip

> Der er også et (relavtivt) gammelt spil hvor man flyver rundt i små
> fly inde i huse lidt ala micromachines, og det vil jeg tro er lidt
> mere arcade agtigt.

Det er Sega's "Pilot Kids"

Kører perfekt i Nebula Model 2
http://nebula.emulatronia.com/

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 15-07-03 22:04

Sune Mika Salminen wrote:

> Snip

> Det er Sega's "Pilot Kids"

Her skulle naturligvis stå Psikyo istedetfor Sega, men det er der
sikkert ikke andre end mig der går op i.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Frank Wium

Dato : 16-07-03 00:33

jeg så en demo til et spil der hedder "wings of fury". Aner dog ikke hvor
nyt det er. Men efter grafikken at dømme så det ud til at sparke røv.
Lignede mest en Sim..

Fra : Thor

Dato : 16-07-03 19:14

> Nogen der kan et fedt flyspil (helst om 2. verdenskrig)
> Det skal ikke være totalt simulator. Gerne lidt arcade agtig styring ala.
> Star Wars: Rogue Squadron...

Hva med WW2 eller følg linket skulle være fedt og ser også fedt ud... link
http://www5.playnet.com/bv/wwiiol/media.jsp nogle der har prøvet det... det
er godt nok ikke et fly spil, men man kan styre fly.... kender en ven som
har spillet det meget, han siger det er fedt....

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 24-07-03 17:42

In dk.spil.computer, PH123 <peterXXXhoukjaerXXX@mail.dk> says...
> Nogen der kan et fedt flyspil (helst om 2. verdenskrig)

Crimson Skies.