Andet multimedie
bentjuul 3670
billeder fra Umbrien og Gardasøen ?
Fra : B. Smalbro

Dato : 15-07-03 13:56

Hej til alle Jer der sidder og falmer i det skærmens blå lys mens solen
skinner. Godt vi ikke er derude!
Jeg leder efter nogle stock fotos - helst billige eller gratis - fra Umbrien
(Norditalien) og Gardasøen. Er der nogen der har nogen tips?

Kh
Bjørn

Fra : soll

Dato : 15-07-03 14:14

søg på google der er masser af sider hvor du kan hente fotos af alt
muligt.

http://www.osterlindet.dk/sommer/sommerogsol/gardasoen/limone/

http://www.kandu.dk/

Fra : Michael Alø-Nielsen

Dato : 15-07-03 19:52

"soll" <soll.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> søg på google der er masser af sider hvor du kan hente fotos af alt
> muligt.
>
> http://www.osterlindet.dk/sommer/sommerogsol/gardasoen/limone/

Beklager, men jeg tror nok at Bjørn (ret mig lige hvis jeg tager fejl!)
gerne vil have noget lidt andet end de billeder han selv kan finde på
Google... Når han skriver Stock Photos, er det fordi han ønsker billeder
uden copyright, som han kan bruge som han ønsker uden at få problemer med
fotografen!
Undskyld Bjørn... Jeg kan desværre ikke hjælpe!

/Michael.

Fra : Lars E. Knudsen

Dato : 15-07-03 19:13

Hej Bjørn

"B. Smalbro" <studio@smalbro.dk> wrote in message
> [...]
Umbrien
> (Norditalien) og Gardasøen. Er der nogen der har nogen tips?

Søg i Google/billeder efter Garda på engelsk - der får du masser af
billeder - du kan også vælge den avancerede søgning - hvor du kan søge efter
billeder over en vis størrelse - altså i KB og dermed en lidt højere
opløsning

Lars E. Knudsen
DTP-Consult

Fra : Lars E. Knudsen

Dato : 15-07-03 19:15

Hej igen

Mht. Umbrien kan man søge på:
Umbrien
Umbria som det hedder på italiensk
og så ret mange billeder frem

Lars E. Knudsen
DTP-Consult

Fra : Michael Alø-Nielsen

Dato : 15-07-03 19:53

"Lars E. Knudsen" <lars@dtp-consult.dk> skrev i en meddelelse

> Mht. Umbrien kan man søge på:
> Umbrien
> Umbria som det hedder på italiensk
> og så ret mange billeder frem

Se mit svar til soll...

/Michael.

Fra : Michael Nielsen

Dato : 16-07-03 01:46

Hej Bjørn

Nu ligger Umbrien ikke i nord-Italien, men mellem-Italien og jeg skal derned
den 4. august i 20 dage, så hvad har du brug for og til hvad?

Mvh-Nielsen

Fra : Studio Smalbro

Dato : 16-07-03 13:16

Hejsa
Sagen er at jeg skal til - sådan lidt på forsøgsbasis - strikke en
hjemmeside sammen for et firma der lejer sommerhuse ud i det område. Men jeg
kan ikke bare tage billeder fra en Googlesøgning uden at risikeret
copyrightproblemer. Det ville - hvadenten det nu bliver opdaget eller ej -
jo heller ikke være helt hæderligt. Derfor håbede jeg på at der var nogen
der kendte til nogle stock foto baser med rimelige priser der ligger inde
med landskabsbilleder fra den egn. Jeg er på udkig efter et par rigtigt
flotte landskabsbilleder - måske med et vue over Gardasøen ell lign. Helst
uden en masse huse på.

Men tak i øvrigt til Jer der svarer!