Fra : Dino

Dato : 15-07-03 10:43

Iflg. meddelelse

From: news@fu-berlin.de (Vera Heinau)
Newsgroups: alt.free.newsservers
Subject: [DFN-CIS] Change of Name
Date: 10 Jul 2003

skal internationelle brugere af de fri service, <news:news.cis.dfn.de>
<news:news.fu-berlin.de> m.fl., fremover bruge <news:news.individual.net>
i stedet for. Indenfor kort tid, vil der ske ændringer på deres net, så
"individual" bliver den eneste tilgængelige server.

Registrerede brugere kan/skal bruge de gamle Brugernavn/Adgangskoder, nye
brugere skal registreres på <url:http://news.individual.net/>

For Hamsterbrugere: jeg har lige uploadet et nyt lille script - Rename -
til at ændre navn på en server.

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 15-07-03 11:45

Dino, du skrev:

> For Hamsterbrugere: jeg har lige uploadet et nyt lille script - Rename -
> til at ændre navn på en server.

Det vil jeg så bruge hvis det bliver nødvendigt, for som jeg læser
den Note, så behøver nuværende brugere ikke at ændre noget.

--
Henrik
Indkommende mail bliver scannet med F-Prot

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 15-07-03 12:03

Henrik K Hansen skrev:

>Det vil jeg så bruge hvis det bliver nødvendigt, for som jeg læser
>den Note, så behøver nuværende brugere ikke at ændre noget.

Sådan læser jeg den ikke. Man skal ændre servernavnet til
news.individual.net hvis man ikke vil undgå at det pludselig ikke
virker.

Man kan skifte til den med det samme uden problemer.

--
Bertel

Fra : Dino

Dato : 15-07-03 18:36

Den 15-7 2003 skrev Henrik K Hansen i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Det vil jeg så bruge hvis det bliver nødvendigt, for som jeg læser
> den Note, så behøver nuværende brugere ikke at ændre noget.

Behøver ikke ændre lige her og nu, men Snart(TM). Se også meddelelse:

From: Vera Heinau <heinau@cis.fu-berlin.de>
Newsgroups: alt.free.newsservers
Subject: Re: [DFN-CIS] Change of Name
Date: 13 Jul 2003 01:01:27 GMT

Fra : Thomas Madsen

Dato : 16-07-03 00:45

Dino skrev:

> Jeg har *ikke* nogen timeout på den popupbox, så den skal ikke
> lukke før du har klikket på noget.

Det gjorde den nu heller ikke her. Den blev pænt stående indtil jeg
klikkede på No.

Madsen.

Fra : Thomas Madsen

Dato : 15-07-03 13:59

Dino skrev:

> For Hamsterbrugere: jeg har lige uploadet et nyt lille script -
> Rename - til at ændre navn på en server.

Tak. :)

Jeg må nu også indrømme at som jeg læser den fodnote så behøver
eksisterende brugere ikke at ændre på noget, men man kan vel lige
så godt gøre det i tilfælde af at den gamle pludselig stopper med
at fungere.

Madsen.

Fra : Carl Drud

Dato : 15-07-03 17:02

Thomas Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> eksisterende brugere ikke at ændre på noget, men man kan vel lige
> så godt gøre det i tilfælde af at den gamle pludselig stopper med

Ja sådan læser jeg det også. Næste passage lyder:

<quote>
"We do ask you to follow the new installation guides available via
http://news.individual.net/ for future setups though.
<end quote>

--
A. No.
Q. Does top-posting make sense?

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 15-07-03 23:13

Dino, du skrev:

> Behøver ikke ændre lige her og nu, men Snart(TM). Se også meddelelse:

Jeg venter og ser, men har omdøbt en af mine andre servere, jeg
nåede ikke at svare på følgende,

Nulstille serveres artikelnummerering yes no

inden vinduet lukkede, jeg går ud fra at det er lig med no.

--
Henrik
No script, no fun.

Fra : Dino

Dato : 16-07-03 00:43

Den 16-7 2003 skrev Henrik K Hansen i dk.edb.internet.software.mail+news:

> [...]

du har klikket på noget.

> Nulstille serveres artikelnummerering yes no
>
> inden vinduet lukkede, jeg går ud fra at det er lig med no.

Sandsynligvis/Forhåbentlig. Det er default return værdi.