Webcam
Fra : Harald Kroning

Dato : 01-04-01 17:31

Hej

Jeg bruger Delphi 4 pro, jeg har et webcam og vil gerne kunne bruge dette i
egne delphi app. er der nogen der ved om der findes et freeware komponent
til dette?

Mvh
HK

Fra : Thomas P

Dato : 01-04-01 18:30

Kan du ikke importere nogen activex controls ?

- Thomas

Harald Kroning <kroning@jyde.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:XGIx6.10275$o4.461316@news010.worldonline.dk...

Fra : Stig Johansen

Dato : 01-04-01 19:37

Hej.

"Harald Kroning" <kroning@jyde.dk> wrote in message
> [...]
> egne delphi app. er der nogen der ved om der findes et freeware komponent

Tag et kig på:
http://www.clubedelphi.com.br/componentes/Componentes.asp?Categoria=Multimid
ia

--