E-Mail
webnoob 5265
Microsoft Outlook
Fra : Rune Thougaard

Dato : 14-07-03 23:56

Kan det være rigtig at man ikke kan sætte sin Microsoft Outlook op til en
news server..??
Kan man kun i OE og andre programmer self.

mvh. Rune Thougaard
--
http://www.vinperlen.dk
http://www.hh-indretning.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-07-03 02:25

"Rune Thougaard" <rune@vinperlen.dk> skrev :

>Kan det være rigtig at man ikke kan sætte sin Microsoft Outlook op til en
>news server..?

Ja, Outlook er kun en mailprogram (som så mange andre
programmer).
--
Knud

Fra : BJ.DK

Dato : 15-07-03 08:05

> Ja, Outlook er kun en mailprogram (som så mange andre
> programmer).

Hvis jeg husker ret, kan du selv oprette News i Outlook, hvis du logger på
en exchangeserver i et lokalnetværk - men det er kun maskiner i
lokalnetværket, der kan benytte faciliteten.

Børgesen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-07-03 18:57

"BJ.DK" <news@klog.dk> skrev :

>Hvis jeg husker ret, kan du selv oprette News i Outlook, hvis du logger på
>en exchangeserver i et lokalnetværk - men det er kun maskiner i
>lokalnetværket, der kan benytte faciliteten.

Men, hvor interessant er det for privatpersoner?

Derfor undlader jeg altid at nævne muligheden.
--
Knud

Fra : BJ.DK

Dato : 16-07-03 06:58

> "BJ.DK" <news@klog.dk> skrev :
>
> Men, hvor interessant er det for privatpersoner?
>
> Derfor undlader jeg altid at nævne muligheden.

Du har egentlig ganske ret. Blot hoppede jeg engang selv i, fordi jeg havde
set (vist nok på et kollegie), at de brugte Outlook til News - og jeg brugte
mange timer på at finde ud af, hvordan _det_ lige hang sammen

....men der ud over har du selvfølgelig ret. For de fleste - og sikkert også
i dette tilfælde - er det ikke relevant.

mvh Børgesen