Vaskemaskine
Fra : MC

Dato : 14-07-03 20:53

Hej alle

Er der nogen, der har erfaring med en vaskemaskine af mærket Zanussi F1006.
Min nuværende vaskemaskine er i stykker, og jeg har set et prismæssigt ok
tilbud på Zanussi-maskinen, men jeg kan ikke finde ud af, om kvaliteten er
ok.

Vil være taknemmelig for lidt hjælp

Har lige været ude at løbe - føj, hvor er der (dejligt) varmt.

Michael

Fra : stig54

Dato : 14-07-03 21:07

"MC" skrev d. 14-07-03 20:53 dette indlæg :
> [...]
> ok.
>
> Vil være taknemmelig for lidt hjælp
>
> Har lige været ude at løbe - føj, hvor er der (dejligt) varmt.

Vi har altid for år tilbage brugt Zanussi, men gik fra mærket da
efterhånden alle vor hvidevarer som var zanussi gik itu, køber nu en
dyrere kvalitet. Zanussi ligger jo i den billige ende af skalaen dog
ikke så langt nede som Frigor.
Jeg har dog hørt at Zanussi i de seneste år er blevet af en bedre
kvalitet.

http://www.kandu.dk/

Fra : Madsen

Dato : 14-07-03 23:56

On Mon, 14 Jul 2003 21:52:47 +0200, "MC" <ln4444@hotmail.com> wrote:

> [...]
>tilbud på Zanussi-maskinen, men jeg kan ikke finde ud af, om kvaliteten er

Hej

Jeg har altid været tilfreds med Zanussi's vaskemaskiner
og har netop købt min tredie. Den første holdt i ca 8 år,
men det var før de lavede tromlen i rustfrit stål.
Den næste maskine holdt i 18 år og virker sådan set stadig.
Den blev dog skiftet ud for få uger siden, for så gammel en
maskine er jo ikke ligefrem strømbesparende.
Hvis den nye Zanussi holder bare halvt så længe, ja så
er jeg såmænd godt tilfreds.

mvh MM

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 15-07-03 07:55

MC wrote:
> [...]
> F1006. Min nuværende vaskemaskine er i stykker, og jeg har set et
> prismæssigt ok tilbud på Zanussi-maskinen, men jeg kan ikke finde ud

Zanussi Jetsystem kører nu på 15. år

--
Carsten (3600)
HELD er noget der indtræffer når grundige forberedelser