Nemmest fra DK til Skotland m. bil?
Fra : Keld Nygaard

Dato : 14-07-03 17:13

Hej NG

Jeg skal fra Danmark til Skotland (Speyside) m. bil.
Er der nogen der har erfaring med hvordan man nemmest kommer der op?

/Nygaard

Fra : Mark Beaumont

Dato : 15-07-03 15:26

Keld Nygaard wrote:
> Jeg skal fra Danmark til Skotland (Speyside) m. bil.
> Er der nogen der har erfaring med hvordan man
> nemmest kommer der op?

Det anfhænger af hvor du bor i Danmark.

Hvis du bor omkring København, er det nok nemmest at sejle
fra Gøteborg til Newcastle

Hvis du bor på Fyn, er det nok nemmest at sejle
fra Esbjerg til Harwich.

Hvis du bor i Syd Jylland, er det nok nemmest at sejle
fra Esbjerg eller Cuxhaven til Harwich.
Hvis du bor tæt på grænsen i Sønderjylland, kan det også
være nemmest at sejle fra Zeebrugge til Rosyth eller
Amsterdam Newcastle

Hvis du bor i nordjylland, er det nemmste nok at sejle fra
Kristiansand til Newcastle.

Vh Mark

Fra : Keld Nygaard

Dato : 15-07-03 22:30

> Det anfhænger af hvor du bor i Danmark.

Jeg bor i 8700, så jeg vil nok satse på Esbjerg Harwich.
Tak for tip'me

/Nygaard