Camping Sverige
Fra : peg

Dato : 14-07-03 10:34

Hej

Er der nogle steder omkring de store søer i Sverige der kan anbefales til mc
camping, søger også forslag til interesante udflugtsmål.

peg

Fra : Åsa W

Dato : 14-07-03 20:08

"peg" <nogen@microsoft.com> skrev i meddelandet
> [...]
kan anbefales til mc
> camping, søger også forslag til interesante udflugtsmål.

Det finns en MC-camp vid Vättern:
http://w1.367.telia.com/~u36702943/Svensk.html
Har inte varit där själv, men de klubbmedlemmar jag träffat
har varit väldigt trevliga!
Skulle du vara på resa vid Vänern helgen 15-17 augusti kan
du väl komma till Karlstad, Tors MC och Torsträffen
www.torsmc.com

Åsa
(Tors MC)

Fra : Anneli

Dato : 22-07-03 23:19

"peg" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogle steder omkring de store søer i Sverige der kan anbefales
til mc
> camping,

Nedenstående er sakset fra Touring Klubbens hjemmeside. Jeg har været på
begge pladser i 2001. Friluftsbasen ligger ved en skovsø, der er
friluftskøkken, shelters, bålpladser og dasser (jeg ved ikke, hvad det
hedder på dansk). Pladsen bliver drevet af en ungdomsklub. Jeg var meget
begejstret for pladsen og blev flere nætter, men man skal kunne lide det
meget primitive!
Camp VMCK er mere campingagtig, men uden at være tivoliland.

"Friluftsbasen ìPeneî - Växjö
Camping 6 km fra Växjö centrum. Overnatning for motorcyklister 20 kr pr.
person pr. nat.
Adresse: Vita Huset, Sommarvägen 21, S-352 37 Växjö, tlf. (0046)
(0)470-71 11 42, 243 25.

Camp VMCK - Domsand/Jönköbing
Vätterbygdens MC-klubb fra Jönköbing i Sverige har i adskillige år
tilbudt campingmulighed ved deres klubhus i Domsand, Bankeryd, 10 km
nordvest for Jönköbing.
Fra 1. juni til første uge i september er pladsen bemandet med folk fra
Vätterbygdens MC-klubb, og klubhuset er åbent fra kl. 18-23. Der er også
adgang til pladsen den øvrige del af året, men uden nogen form for
service. Der er dog lukket i midsommer weekenden.
På pladsen findes WC, vaskerum med varm bruser og et rum, hvor man selv
kan lave mad. I klubhuset er der stereoanlæg, diverse spil, blade og
turist-informationer, og man kan købe pølser og kød til at grille på den
specielle grill-plads udenfor.
Ved pladsen er der også en minigolf-bane, og der er kun 200 meter til en
badeplads ved Vättern. Der er 1,5 km til Bankeryd med posthus, bank,
aftenåbne butikker og svømmebad med sauna.
Det koster ca. 20,- SKR pr. nat at være på Camp VMCK. Postadressen er
VMCK, Box 20, S-55112 Jönköbing 1, tlf. ved pladsen (0046) (0)36-378547.
vmck@telia.com - http://vmck.just.nu "
--
Stor hilsen Anneli
Suzuki LS 650 Savage :0)