Trailer til ROTK?
Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 14-07-03 02:27

Kommer der ikke snart en teaser trailer til Return of the King? Jeg syntes
at der på dette tidspunkt sidste år var en teaser ude til The Two Towers...

Fra : Kong Kent

Dato : 14-07-03 04:50

> Kommer der ikke snart en teaser trailer til Return of the King? Jeg syntes
> at der på dette tidspunkt sidste år var en teaser ude til The Two
Towers...

Mon ikke den kommer sådan lige omkring udgivelsen af dvd-versionen af
LOTR:TTT her i slutningen af august måned. Der var jo en teaser med for TTT
i FOTR-dvd'en, var der ikke?

Og så kom der naturligvis den 10 min. lange i spec.ext. i november måned,
som også kommer i år... tror Jackson kører efter "90års fødselsdag"'s
parolen: Same procedure as last year, miss Sophie :)

Desværre ser det ikke ud til at være noget endnu.
http://www.lordoftherings.net/index_101b_fi_vide.html

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Per