Overnatning i Frankrig (Rennes/Paris)
Fra : Allan E

Dato : 13-07-03 23:13

Hej..
Jeg skal en køre en bil til Frankrig på tirsdag og ender i Rennes, hvor jeg
så selv skal komme hjem fra. Men nu hvor jeg er i Frankrig tænkte jeg at jeg
ville snuppe en turist dag i Paris. Men så bliver jeg nødt til at overnatte
et sted i enten Rennes eller Paris.

Er der nogen der kender et godt billigt sted at overnatte i en af disse
byer? Kravene er ikke så store, andet end at jeg skal have en seng at sove
i, og at det skal være billigt! Findes der fx. Vandrehjem eller ligende i
disse byer, og hvordan finder jeg frem til dem?

Mvh Allan E

Fra : Stig Nielsen

Dato : 13-07-03 23:27

"Allan E" <ege@per_fjern_son.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der kender et godt billigt sted at overnatte i en af disse
> byer?

Prøv at tjekke www.formule1.fr eller www.formule1.de

Det koster omkring 25-30 Euro pr. nat og der er hvad du har brug for.

Fra : Allan E

Dato : 14-07-03 18:35

Stig Nielsen wrote:
> "Allan E" <ege@per_fjern_son.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at tjekke www.formule1.fr eller www.formule1.de

Tak for tippet. Nu har jeg bestil et værelse der

Ps. Kan det virkelig passe at prisen er den samme, uanset om man bor én
eller flere på værelset?

Allan E

Fra : Jan K

Dato : 18-07-03 05:11

> Ps. Kan det virkelig passe at prisen er den samme, uanset om man bor én
> eller flere på værelset?

Vi var nogle stykker som var i Frankrig for et par år siden og brugte
flittigt Formule hotellerne. Dengang kostede det det samme for værelset
uanset om man var 1 eller 3 i værelset, og har ikke hørt at det er lavet om
endnu.

Fra : HVL

Dato : 18-07-03 20:19

"Allan E" <ege@per_fjern_son.dk> wrote in message news:<beslhv$gtp$1@sunsite.dk>...
> [...]
> i, og at det skal være billigt! Findes der fx. Vandrehjem eller ligende i
> disse byer, og hvordan finder jeg frem til dem?

Hej Allan

Accorhotels (http://www.accorhotels.com/accorhotels/) har rigtigt
mange hoteller i Frankrig (og resten af Europa). I den prisklasse du
søger er der formule1 og etaphotel-kæderne. De er billige, men absolut
udmærkede hvis ikke man går efter luksus. Vi har lige brugt Etap
hoteller 4x i forbindelse med en bilferie i Frankrig og det var helt
problemløst. Du kan reservere på nettet (kræver credit card nummer) og
ankomme sent om aftenen og stadigvæk få adgang til værelset. For et
par euro kan du få en udmærket morgenmad med frisk brød, kaffe, juice
mm. med i købet. På de hoteller vi var, lå der en brochure (nærmere en
lommebog) med alle Etaps hoteller i Europa. Den er rigtig god at ha´
med på bilferie, hvis man skulle have lyst til at forlænge eller
improvisere på ruten, da man kan finde alle nødvendige oplysninger om
kædens hoteller, som fx tlf. nummer, hvordan man finder hotellet etc.
Så vidt jeg husker ligger der omkring 300 Etap-hoteller i Frankrig og
formentlig er formule1 lige så udbredt, så man er godt dækket ind!

God tur!

Henrik L.

Fra : Allan E

Dato : 19-07-03 19:34

Tak til jer alle.

Det blev Formule1, og det var ganske udemærket
Prisen var for værelset og ikke pr. person

Mvh Allan