Johnny Depp
Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 13-07-03 21:37

Er det mig, eller er Johnny Depp bare en for god skuespiller?

Nu har jeg ikke verdens største grundlag at dømme ham på, men indenfor det
seneste års tid har jeg da erhvervet Ed Wood, Donnie Brasco, Ninth Gate,
Sleepy Hollow, Blow og From Hell med ham - og han leverer i alle filmene en
fin præstation synes jeg - især Tim Burton filmen excellerer han i. Jeg
erindrer også at have set Dead Man, men var vist ikke moden nok dengang.

Et besøg på IMDB viser ham nærmest kun på blockbuster film (Nightmare On Elm
Street, Edward Scissorhands, Fear and Loathing in Las Vegas etc).

Har han ikke lavet dårlige film?

Hvad synes I om ham?

--
Anders Vind Ebbesen
Ugebrevet Ignorant: http://www.webbesen.dk

Fra : Silver

Dato : 14-07-03 00:13

Fear and Loathing in Las Vegas etc).

Se den film, der folder han sig virkelig ud i det han nok er ret ekspert på,
nemlig stoffer hehe.

Mvh
Silver

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 14-07-03 18:11

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Fear and Loathing in Las Vegas etc).
>
> Se den film, der folder han sig virkelig ud i det han nok er ret ekspert
på,
> nemlig stoffer hehe.

Den var desværre lidt for mærkeligt da jeg så den som "knægt", men vil helt
sikkert købe den hvis jeg falder over den til tilbudspris.

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 14-07-03 02:01

> Er det mig, eller er Johnny Depp bare en for god skuespiller?
> Har han ikke lavet dårlige film?

Jeg tror han hele tiden har været smart nok til at læse hvad der har været
gode historier at medvirke i og hvad projekter man burde gå uden om. Og nej,
jeg kan simpelthen ikke komme på en dårlig film med Johnny Depp. (Kan
anbefale Blow nu jeg har chancen.) Stort set alle skuespillere/inder har på
et eller andet tidspunkt været med i en skodfilm, enten fordi de nu engang
skal have brød på bordet, eller fordi de tog fejl af hvad der var en god ide
til tiden.

Af folk jeg kan komme på som jeg ellers har stor respekt mht. valg af
projekter, men som har medvirket i enkelte skidne projekter (efter at de er
blevet store) er Bruce Willis (Hudson Hawk, Døden Klær Hende), Will Smith
(Wild Wild West), Samuel L. Jackson (den ukristeligt dårlige Loaded Weapon),
Jeremy Irons (Åndernes Hus), Arnold Schwarzenegger (...arh ok, dårligt
eksempel .
Og nu VED jeg at alle fyrene herinde bliver skidesure når jeg siger at jeg
seriøst mener at det IRRITERENDE lille tuttenutte fjæs Leonardo DiCaprio
faktisk ikke er helt dum til at vælge de rette projekter at gå efter. MEN,
jeg mener nu alligevel at han trådte i spinaten, da han fik folkene bag The
Beach til at skrive romanens oprindelige ide om for at han kunne pleje sit
score-image. Lige dér ødelagde han sgu en blændende historie (jeg hár læst
romanen!). Så selv super-Leo er ikke ufejlbarlig.

Andet eksempel på en jeg ikke kan mindes har været med i en dårlig film
skulle være...Willem Dafoe (den mand er for sej!).

Man kan også spørge sig selv...har Jean-Claude van Damme nogensinde været
med i en god film?

Hvad er egentlig definitionen på en dårlig film?

Fra : -V-

Dato : 14-07-03 02:49

C. H. Engelbrecht wrote:
>Og nej, jeg kan simpelthen ikke komme på en dårlig film med
> Johnny Depp. (Kan anbefale Blow nu jeg har chancen.) Stort set alle

Sjovt. Jeg har lige tilbragt en stor del af weekenden med at diskutere lige
præcis det emne. Vi kunne heller ikke komme på noget.

> Andet eksempel på en jeg ikke kan mindes har været med i en dårlig
> film skulle være...Willem Dafoe (den mand er for sej!).

Wrong answer, Hans.
Jeg kan nævne to: Speed II og
den-dersens-med-Madonna-og-den-flydende-stearin.

-V-

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 14-07-03 02:57

> Wrong answer, Hans.
> Jeg kan nævne to: Speed II og
> den-dersens-med-Madonna-og-den-flydende-stearin.

Arh, damn! Nå, så er der jo egentlig kun Johnny Depp tilbage...

Fra : -V-

Dato : 14-07-03 03:37

C. H. Engelbrecht wrote:

> Arh, damn! Nå, så er der jo egentlig kun Johnny Depp tilbage...

Hvad med Philip Seymour Hoffman?
Jeg kan næsten kun komme i tanker om supepræstationer fra hans hånd, men jeg
kender heller ikke hele hans bagkatalog.

-V-

Fra : Jakob Jensen

Dato : 14-07-03 12:13

On Mon, 14 Jul 2003 03:49:18 +0200, "-V-" <Diplomaten@snotmail.com>
wrote:

>Sjovt. Jeg har lige tilbragt en stor del af weekenden med at diskutere lige
>præcis det emne. Vi kunne heller ikke komme på noget.

Hvorfor ville ingen ulejlige sig til at kigge på imdb ? :)
Derudover burde Austronauts wife være blevet nævnt!

Jeg tror næsten ikke der findes nogen skuespillere, der har spillet
med i over 10 film uden at lave en < 5.5 film. (IMDB er ikke
sandheden, men det er yderst yderst sjældent at en film under 5.5
kaldes god af særlig mange!! :) )

Og heller ikke Johnny
http://us.imdb.com/RName?Depp,%20Johnny

Fra : Jakob Jensen

Dato : 14-07-03 12:32

On Mon, 14 Jul 2003 11:12:32 GMT, Jakoba@hotmail.com (Jakob Jensen)
wrote:
..

>Hvorfor ville ingen ulejlige sig til at kigge på imdb ? :)

Jeg overså lige se at førstnævnte var inde og vende omkring IMDB, men
jeg synes da bestemt at denne også giver svaret på at Johnny også har
været med i dårlige film.

Personligt synes jeg at Brad Pitt i den grad har formået at vælge
sine film, men også her sniger der sig jo en dårlig film ind i ny og
næ.

Fra : Silver

Dato : 14-07-03 13:44

> Wrong answer, Hans.
> Jeg kan nævne to: Speed II og
> den-dersens-med-Madonna-og-den-flydende-stearin.

Men de 2 tumperoller rettede han nu op på efter min mening efter at have
spillet med i Boondock Saints, der er han forrygende!.

Mvh
Silver

Fra : Jim Andersen

Dato : 14-07-03 14:22

Silver wrote:
> [...]

Den dér vampyr-film suttede sgu da boller for vildt ! Ellers har han ganske
rigtigt haft en heldig hånd.

/jim

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 14-07-03 12:27

"C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> escribió

> [...]
at de er
> blevet store) er Bruce Willis (Hudson Hawk, Døden Klær Hende),

Jeg kunne godt lide Hudson Hawk og Death becomes her er ikke s`slem
igen.

> Samuel L. Jackson (den ukristeligt dårlige Loaded Weapon),

Shaft, den der hajfilm

> Jeremy Irons (Åndernes Hus),

Dejlig film, men hvad siger du så til Dungeos and Dragons? se _det_
var et dårligt valg

> Man kan også spørge sig selv...har Jean-Claude van Damme nogensinde
været
> med i en god film?

Universal Soldier

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 14-07-03 12:30

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> writes:

> Dejlig film, men hvad siger du så til Dungeos and Dragons? se _det_
> var et dårligt valg

Time Machine...

> Universal Soldier

Ehm.
--
Lars Balker Rasmussen Consult::Perl

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 14-07-03 12:48

"Lars Balker Rasmussen" <lars@balker.org> escribió

> Time Machine...

Jeg tænkte nok den ville komme frem, men faktisk kunne jeg godt lide
den film

Fra : Per

Dato : 14-07-03 13:02

> Et besøg på IMDB viser ham nærmest kun på blockbuster film (Nightmare On
Elm
> Street, Edward Scissorhands, Fear and Loathing in Las Vegas etc).

Var nogle af de film blockbustere??? Saxehånd tjente da godt nok 80-90 mill.
dollars hvis det kan kaldes blockbuster?, men de andre to film tjente ikke
ret mange penge ind.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 14-07-03 13:36

"Per" <pzk@spamsux.com> writes:

> Elm
> >

> Var nogle af de film blockbustere??? Saxehånd tjente da godt nok 80-90 mill.

"Nighmare ..." var, om ikke andet, et hit på video kan jeg huske. Og den
har stadig en stor fanskare.

Fra : Henrik Grønnemark Je~

Dato : 16-07-03 18:50

Dead Man er en af hans bedste film

Fra : Keld Landin-Petersen

Dato : 17-07-03 02:46

"Anders Vind Ebbesen" <usenet@ebbesen.org> wrote in message news:<besfr0$2h90$1@news.cybercity.dk>...
> Er det mig, eller er Johnny Depp bare en for god skuespiller?

snip

> Har han ikke lavet dårlige film?
>
> Hvad synes I om ham?

Jeg synes han er ganske fantastisk. Måtte lige berette at jeg var i
biffen her i Texas og se Pirates Of The Carribean - og her er han også
bare perfekt. Jeg vil ikke berette det store om filmen - bare sige
"Glæd jer"!

Keld Landin-Petersen.