Myrebekæmpelse.
Fra : Jens Petersen

Dato : 13-07-03 20:04

Hej.

Jeg er gået i gang med at bekæmpe myrer under og i nærheden af
fliserne i havegangen.

Jeg har fyldt ~200 liter varmt vand i deres gange og det har
naturligvis imponeret dem noget, men hvad er erfaringerne med den
bekæmpelsesform, er den effektiv på langt sigt eller rykker de bare et
andet sted hen?

Det ville være fint om jeg kunne blive dem kvit inden jeg udskifter
fliserne senere på sommeren.

--
Jens

Reality has been confined to this area until further notice

Fra : Henrik H

Dato : 14-07-03 12:17

Gå i matas og køb deres til vanding, det virker.

mvh

Henrik

Fra : Jens Petersen

Dato : 14-07-03 20:32

On Mon, 14 Jul 2003 13:17:01 +0200, "Henrik H" <henrikh@upzone.dk>
wrote:

>Gå i matas og køb deres til vanding, det virker.

Det vil jeg prøve.

--
Jens

Does your mom know you're reading this filth?

Fra : Jesper E

Dato : 17-07-03 12:41

Hvis du alligevel skal til Tyskland er det meget billigere der.
VH
Jesper

Fra : Jens Petersen

Dato : 17-07-03 14:13

On Thu, 17 Jul 2003 13:40:54 +0200, "Jesper E" <erhardsen@stofanet.dk>
wrote:

>Hvis du alligevel skal til Tyskland er det meget billigere der.

Det skulle jeg alligevel ikke, men jeg skulle i Bauhaus (lyder da tysk
i det mindste

130,- for pulver til 18m² er vist ikke billigt, men det er effektivt
ser det ud til.

Man må vel heller ikke importere kemikalier uden særlig tilladelse,
eller hvad?

--
Jens

Faith is believing what you know ain't so.